BMW E36 V8 за дрифт
Модератор: bum_bum
Re: BMW E36 V8 за дрифт
nayden написа:http://shop.hptmotorsport.lv/index.php?id_product=51&controller=product&id_lang=3
Това го гледах, но не виждам къде може да се сложи датчика за коляновия вал и ми е интересно дали всичко друго пасва. Също така да става за кутията на 3.0d е46 е39 пет степенната. Освен да взема да им пиша на тези момчета.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Като подвързвахме електрониката се наложи да сваля капака на клапаните на дясната глава и се оказа че резбите на шпилките които държат капака са развалени и не може да се стегне както трябва. От тогава течеше масло от гарнитурата и затова реших докато е студено да се хвана да оправя нещата. Разбира се за да не е прекалино просто, тези резби са нарязани в петичките на разпределителните валове и до тях минава маслена магистрала. Наложи се да свалям петичките и да им пренарязвам резби на 7мм и да правя преходни шпилки от 6 към 7мм. Междувреминно боядисах капаците на клапаните и подмених с нови пластмасовите декорации, защото старите изглеждаха доста зле.
И както се казва, къде да стрелям за зайче?
И както се казва, къде да стрелям за зайче?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Голямо внимание към детайла-много добре е станало
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Наложи се да започна с промяна на концепцията на колата, тъй като реших да карам Тайм Атак.
Тези дни се занимавах с изработката на преградна стена между купето и багажника, в който се намира съда за гориво и помпата.
Изработих я с подръчни инструменти от 0.8мм алуминиева ламарина. Първия вариант не се получи много добре.
Затова си изработих абкант и направих две сгъвки, с които резултата като за аматьор ми хареса.
След това изрязах горната част и вкарах малко творчество
Тези дни се занимавах с изработката на преградна стена между купето и багажника, в който се намира съда за гориво и помпата.
Изработих я с подръчни инструменти от 0.8мм алуминиева ламарина. Първия вариант не се получи много добре.
Затова си изработих абкант и направих две сгъвки, с които резултата като за аматьор ми хареса.
След това изрязах горната част и вкарах малко творчество
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Благодарение на Асен (racing_fan) се сдобих с 90 градусово алуминиево коляно и си направих връзката с въздушния филтър а 75 turbodelta преправи стойката на самия филтър, и така вече нямам ВиК части под капака
След това се събрахме една бригада и след 3 часово търкане успяхме да изчистим колата от наслоената по фолиото гума, която без да искам натрупах при последното каране
Преди
След
Изтеглих колата и в момента тежи 1260кг с 15 литра бензин, имам да свалям килограми, но имам и да качвам, защото мисля да сложа по-голям диф, по-големи спирачки и съответно по-големи джанти, надявам се да успея да я сваля поне до 1190кг, но без да си махам прозорците и да правя леки врати, което ще е доста трудно. Вчера махнах лайстните от вратите и мигачите на калниците и свалих 1кг
На 7-8 март ще направя първите тестове на Калояново. За жалост не успях да се сдобия със сликове, нито с по-добри спирачки и затова ще карам с Румънски регенерати за дрифт без амбиции за добро класиране
След това се събрахме една бригада и след 3 часово търкане успяхме да изчистим колата от наслоената по фолиото гума, която без да искам натрупах при последното каране
Преди
След
Изтеглих колата и в момента тежи 1260кг с 15 литра бензин, имам да свалям килограми, но имам и да качвам, защото мисля да сложа по-голям диф, по-големи спирачки и съответно по-големи джанти, надявам се да успея да я сваля поне до 1190кг, но без да си махам прозорците и да правя леки врати, което ще е доста трудно. Вчера махнах лайстните от вратите и мигачите на калниците и свалих 1кг
На 7-8 март ще направя първите тестове на Калояново. За жалост не успях да се сдобия със сликове, нито с по-добри спирачки и затова ще карам с Румънски регенерати за дрифт без амбиции за добро класиране
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: BMW E36 V8 за дрифт
имам едни накрая на живота им. Ако искаш 50лв парчето и ти ги нося DD Два дена не знам дали ще изкараш с тях обаче
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Sharo написа:имам едни накрая на живота им. Ако искаш 50лв парчето и ти ги нося DD Два дена не знам дали ще изкараш с тях обаче
Хахаха не благодаря, като гледам прогнозата може и със зимни гуми да караме
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: BMW E36 V8 за дрифт
REMUS написа:Sharo написа:имам едни накрая на живота им. Ако искаш 50лв парчето и ти ги нося DD Два дена не знам дали ще изкараш с тях обаче
Хахаха не благодаря, като гледам прогнозата може и със зимни гуми да караме
аз на прогнози за Калояново не вервам ... тва там е българския бермудски триъгълник със собствен климатичен пояс хехе
В с.Труд се разцепва да вали на Калояново суша .. на Калояново дъжд пред потоп в Труд слънце... на магистралата па 3-то ... тва там няма прогнозиране D
Сега гледам ... то няма нищо общо с вчерашната прогноза тва дето днеска показват аххаха
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: BMW E36 V8 за дрифт
смени задните странични и целия заден прозорец с тези http://www.plastics4performance.com/ (3мм са около 30% от тежестта на оригиналните). не знам с какъв акумулатор си, но там също може да свалиш 10 кг с една Оптима. може да резнеш оребряването на задния капак или да минеш на карбон/фибростъкло. оттам нататък без да смениш вратите и предните прозорци няма къде да сваляш (вратите на явор на е36цата както са с рамка пасват перфектно, 4 килограмова лудница)
между другото с големите спирачки няма да качиш килата...цсл дисковете са плаващи и са по-леки от другите.
между другото с големите спирачки няма да качиш килата...цсл дисковете са плаващи и са по-леки от другите.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Тези дни премахнах гредата на задната броня и я направих на шплентове.
Не съм предполагал колко тежи, 8.8кг
Не съм предполагал колко тежи, 8.8кг
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
oxam написа:смени задните странични и целия заден прозорец с тези http://www.plastics4performance.com/ (3мм са около 30% от тежестта на оригиналните). не знам с какъв акумулатор си, но там също може да свалиш 10 кг с една Оптима. може да резнеш оребряването на задния капак или да минеш на карбон/фибростъкло. оттам нататък без да смениш вратите и предните прозорци няма къде да сваляш (вратите на явор на е36цата както са с рамка пасват перфектно, 4 килограмова лудница)
между другото с големите спирачки няма да качиш килата...цсл дисковете са плаващи и са по-леки от другите.
Я сподели за тези дискове, с какви размери са ?
Вратите и стъклата са последното нещо което ще махна, дори за вратите съм почти сигурен че няма да ги сменя
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: BMW E36 V8 за дрифт
предните са 345х28 мм, нали ти писах на лично, стават с апарати от 996/997 карера/бокстер С и планки.
задните са като на нормално м3 328х20 (не са плаващи), стават с апарати от 996/997 карера/бокстер С и планки
задните са като на нормално м3 328х20 (не са плаващи), стават с апарати от 996/997 карера/бокстер С и планки
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Равносметката от първи и втори кръг на Тайм Атак:
Първи кръг цял ден валя и пистата беше изключително мокра.
Карах с нови гуми румънски регенерат 225/45/17 и най-доброто ми време е 1:07.628, което в клас М3 беше четвърто.
Най-доброто време в класа беше 1:06.834
В генералното съм на 18 позиция, като най-доброто време е на Ангел 1:00.583
Във втори кръг спря да вали и пистата започна бавно да изсъхва.
Аз отново карах със същия регенерат и този път ме наказаха доста прилично.
Най-доброто ми време е 1:00.747, което в клас М3 беше шесто.
Най-доброто време в класа беше на Явор 0:56.707
В генералното съм на някъде в гъбите около 20 място, като най-доброто време 0:55.810
Имам доста работа докато започна да се класирам на по-престижни позиции.
Първи кръг цял ден валя и пистата беше изключително мокра.
Карах с нови гуми румънски регенерат 225/45/17 и най-доброто ми време е 1:07.628, което в клас М3 беше четвърто.
Най-доброто време в класа беше 1:06.834
В генералното съм на 18 позиция, като най-доброто време е на Ангел 1:00.583
Във втори кръг спря да вали и пистата започна бавно да изсъхва.
Аз отново карах със същия регенерат и този път ме наказаха доста прилично.
Най-доброто ми време е 1:00.747, което в клас М3 беше шесто.
Най-доброто време в класа беше на Явор 0:56.707
В генералното съм на някъде в гъбите около 20 място, като най-доброто време 0:55.810
Имам доста работа докато започна да се класирам на по-престижни позиции.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
С повече практика, ще се случат нещата
Какви килограми е колата е момента и с какво разпределение на масите?
Също и с какви настройки на камбъра кара и с какви стабилизиращи щанги си?
Какви килограми е колата е момента и с какво разпределение на масите?
Също и с какви настройки на камбъра кара и с какви стабилизиращи щанги си?
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Делян написа:С повече практика, ще се случат нещата
Какви килограми е колата е момента и с какво разпределение на масите?
Също и с какви настройки на камбъра кара и с какви стабилизиращи щанги си?
1260кг е колата, разпределението е около 60/40 в полза на предния мост.
Камбъра е на око, но нямаше как да си правя експерименти с него, защото условията на пистата бяха различни за всяка една сесия.
Щангите не ги знам какви са точно, най-вероятно стандартните за 320 купе.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани