Е46 купе към Е46 М3
Модератор: bum_bum
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ceco_aa
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 М3
- Мечтае да кара: Hartge H50 / E46 M3 HPF Turbo
Re: Е46 купе към Е46 М3
In_Memoriam написа:След като си изпуснал Hartge генерацията защо не се замислиш направо за цял Supersprint
Никак не ми харесва звукът на всички други марки, повечето,включително и Supersprint звучат много Racing или много метално, както оригиналното на М3. На AC Schnitzer генерацията също си спомням че беше добра.
Ще си намеря на Hartge или ще си поръчам Custom гърне от неръждавейка и ще му настроим звукът по мое желание
Ето за това говорим, въпреки че на Hartge H50 двигателят е V8 от М5, доста допринася и самата генерация, мисля че съм виждал и нормално М3 с такава генерация и звукът е доста добър.
http://www.youtube.com/watch?v=eoBaGXoPmyE
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Е46 купе към Е46 М3
Те вероятно са по поръчка на Hartge, но по принцип са изработени или от Суперспринт или от Себринг.
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Е46 купе към Е46 М3
замисли се за нещо такова http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E46-M3-COUPE-CATBACK-STAINLESS-STEEL-EXHAUST-MUFFLER-C075-/310374621322?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4843c4e08a
ето как звучи в моята м3ка, имай предвид, че е изцяло изпразнена - няма килими, никаква шумоизолация и битум по пода, в стрийт кола звукът би трябвало да е доста добър http://www.youtube.com/watch?v=vwhk20TAWgA
bum_bum е прав, никой от тунерите не си прави сам гърнетата, на z3m-а g-power гърнетата имаха щампа g-power made by scorpion
ето как звучи в моята м3ка, имай предвид, че е изцяло изпразнена - няма килими, никаква шумоизолация и битум по пода, в стрийт кола звукът би трябвало да е доста добър http://www.youtube.com/watch?v=vwhk20TAWgA
bum_bum е прав, никой от тунерите не си прави сам гърнетата, на z3m-а g-power гърнетата имаха щампа g-power made by scorpion
- ceco_aa
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 М3
- Мечтае да кара: Hartge H50 / E46 M3 HPF Turbo
Re: Е46 купе към Е46 М3
oxam написа:замисли се за нещо такова http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-E46-M3-COUPE-CATBACK-STAINLESS-STEEL-EXHAUST-MUFFLER-C075-/310374621322?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4843c4e08a
ето как звучи в моята м3ка, имай предвид, че е изцяло изпразнена - няма килими, никаква шумоизолация и битум по пода, в стрийт кола звукът би трябвало да е доста добър http://www.youtube.com/watch?v=vwhk20TAWgA
bum_bum е прав, никой от тунерите не си прави сам гърнетата, на z3m-а g-power гърнетата имаха щампа g-power made by scorpion
Мерси за препоръката, мисля че съм ги виждал тези гърнета и съм мислил да взема подобно. Принципно не искам да е много рейсинг звук, тъй като колата ще се кара също и като всекидневна, но ми се иска да е по-различно от оригиналният метален звук, нещо по тежко тип V8, и естествено никога няма да е като истински V8
Re: Е46 купе към Е46 М3
Eто тоя звук на е46 м3 съм сигурен, че ще ти хареса
http://www.youtube.com/watch?v=jD9SwJTg-5U
http://www.youtube.com/watch?v=jD9SwJTg-5U
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Е46 купе към Е46 М3
Не искам да те разочаровам, но от с54 няма как да изкараш тежък и басов звук. Каквото и гърне да сложиш винаги ще е ревящ и висок
- ceco_aa
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 М3
- Мечтае да кара: Hartge H50 / E46 M3 HPF Turbo
Re: Е46 купе към Е46 М3
oxam написа:Не искам да те разочаровам, но от с54 няма как да изкараш тежък и басов звук. Каквото и гърне да сложиш винаги ще е ревящ и висок
Да се надяваме тогава, че в бъдеще турбината и Blow Off вентила ще компенсират загубата на удоволствие ) Следващият ми проект е да извадя поне 600 PS от този S54 с турбина на стокова карантия. Нека завършим първо започнатото и ще започна да планирам и този проект
- rve
- ///Мтусиаст
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Е46 купе към Е46 М3
Сериозен филм се каниш да гледаш, колега. Честно казано не виждам особен смисъл в това, което правиш, защото за да стане както трябва ще набиеш пари като за една прилична М-ка. Но след като така си решил ти желая успех. Като знам къде ти я правят не се съмнявам в крайния резултат.
По отношение на генерациите да ти споделя своя опит. Твърдо бях решил да й мутирам гласа на моята, защото стоковата генерация ми омръзна най-вече това дрънчане, докато е студена. Изчетох много по хамериканския форум, защото там за тия коли има и от пиле мляко. Единодушно мнение е, че Е46 М3 най-доброто афтърмаркет на пазара е Суперспринт. Бях се засилил цяла генерация да взимам, но Явор (мирафиорито) ме отрезви. Поне ще се касае до колектори и катализатори за стрийт кола оригиналните са абсолютно оптимални. По принцип от там може да се вдигне перформънса, но аз поне не търсех това. Само с олекотеното рейсинг крайно гърне постигнах уникален резултат. Ако си го пропуснал в Е46 М3 раздела - http://www.youtube.com/watch?v=D2NwUKkaQ8Y В ниските боботи почти като осмак, във високите е истинска лудница. Особено в тунел не пропускам да намаля, да си открехна шибедаха, 3 предавки надолу и десния педал в пода... Сега мисля да й слагам и една резонирана х-пайп да поручи още повече и с генерацията мисля да съм до тук. Поне за мен най-якият звук от С54, който съм чувал е този:
http://www.youtube.com/watch?v=6jRxtmi61aI
Не ги знам какви са тия къстъм колектори, но бучи приятно. И да, както писа колагата oxam по-горе няма как да докараш звук на осмак от С54.
А това червеното със Скорца гърнето вече е от-до Суперспринт. Този пич Obioban е спонсор в m3forum.net и ме светна на някои неща, докато се чудех какъв сетъп да избера. Темата ми от там - http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=431770 Само дето е със стрийт, а не с рейс гърне.
Съмнявам се, че може да извадиш 600 коня от едната турбина без да се пипа електроника и дюзи поне. Да не говорим за железарията(бутала, биели), че и да стане няма да трае кой знае колко.
По отношение на генерациите да ти споделя своя опит. Твърдо бях решил да й мутирам гласа на моята, защото стоковата генерация ми омръзна най-вече това дрънчане, докато е студена. Изчетох много по хамериканския форум, защото там за тия коли има и от пиле мляко. Единодушно мнение е, че Е46 М3 най-доброто афтърмаркет на пазара е Суперспринт. Бях се засилил цяла генерация да взимам, но Явор (мирафиорито) ме отрезви. Поне ще се касае до колектори и катализатори за стрийт кола оригиналните са абсолютно оптимални. По принцип от там може да се вдигне перформънса, но аз поне не търсех това. Само с олекотеното рейсинг крайно гърне постигнах уникален резултат. Ако си го пропуснал в Е46 М3 раздела - http://www.youtube.com/watch?v=D2NwUKkaQ8Y В ниските боботи почти като осмак, във високите е истинска лудница. Особено в тунел не пропускам да намаля, да си открехна шибедаха, 3 предавки надолу и десния педал в пода... Сега мисля да й слагам и една резонирана х-пайп да поручи още повече и с генерацията мисля да съм до тук. Поне за мен най-якият звук от С54, който съм чувал е този:
http://www.youtube.com/watch?v=6jRxtmi61aI
Не ги знам какви са тия къстъм колектори, но бучи приятно. И да, както писа колагата oxam по-горе няма как да докараш звук на осмак от С54.
А това червеното със Скорца гърнето вече е от-до Суперспринт. Този пич Obioban е спонсор в m3forum.net и ме светна на някои неща, докато се чудех какъв сетъп да избера. Темата ми от там - http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=431770 Само дето е със стрийт, а не с рейс гърне.
Съмнявам се, че може да извадиш 600 коня от едната турбина без да се пипа електроника и дюзи поне. Да не говорим за железарията(бутала, биели), че и да стане няма да трае кой знае колко.
- ceco_aa
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 М3
- Мечтае да кара: Hartge H50 / E46 M3 HPF Turbo
Re: Е46 купе към Е46 М3
rve написа:Сериозен филм се каниш да гледаш, колега. Честно казано не виждам особен смисъл в това, което правиш, защото за да стане както трябва ще набиеш пари като за една прилична М-ка. Но след като така си решил ти желая успех. Като знам къде ти я правят не се съмнявам в крайния резултат.
По отношение на генерациите да ти споделя своя опит. Твърдо бях решил да й мутирам гласа на моята, защото стоковата генерация ми омръзна най-вече това дрънчане, докато е студена. Изчетох много по хамериканския форум, защото там за тия коли има и от пиле мляко. Единодушно мнение е, че Е46 М3 най-доброто афтърмаркет на пазара е Суперспринт. Бях се засилил цяла генерация да взимам, но Явор (мирафиорито) ме отрезви. Поне ще се касае до колектори и катализатори за стрийт кола оригиналните са абсолютно оптимални. По принцип от там може да се вдигне перформънса, но аз поне не търсех това. Само с олекотеното рейсинг крайно гърне постигнах уникален резултат. Ако си го пропуснал в Е46 М3 раздела - http://www.youtube.com/watch?v=D2NwUKkaQ8Y В ниските боботи почти като осмак, във високите е истинска лудница. Особено в тунел не пропускам да намаля, да си открехна шибедаха, 3 предавки надолу и десния педал в пода... Сега мисля да й слагам и една резонирана х-пайп да поручи още повече и с генерацията мисля да съм до тук. Поне за мен най-якият звук от С54, който съм чувал е този:
http://www.youtube.com/watch?v=6jRxtmi61aI
Не ги знам какви са тия къстъм колектори, но бучи приятно. И да, както писа колагата oxam по-горе няма как да докараш звук на осмак от С54.
А това червеното със Скорца гърнето вече е от-до Суперспринт. Този пич Obioban е спонсор в m3forum.net и ме светна на някои неща, докато се чудех какъв сетъп да избера. Темата ми от там - http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=431770 Само дето е със стрийт, а не с рейс гърне.
Съмнявам се, че може да извадиш 600 коня от едната турбина без да се пипа електроника и дюзи поне. Да не говорим за железарията(бутала, биели), че и да стане няма да трае кой знае колко.
Здравей Колега,
Благодаря за информацията относно генерациите, вече имам варианти да избирам Относно проекта беше изчислен да е доста под една читава М-ка, но естествено винаги излизат непредвидени неща. И все пак мисля че ще сме между 5 и 10к по-малко от истинска М3, която да се доближи до това, което правя сега. Тук взимам под внимание, че купето ми е перфектно и няма забележки никъде, вън и вътре и всички части от М-та са много запазени и на много малко километри. Отделно данъка, но това няма да го обсъждаме, нека наблегнем в крайна сметка на ентусиазмът, който повечето от нас тук имаме и на това, че да завършим успешно един такъв проек доставя огромно удоволсвие и ако резултата е положителен просто не може да се сравни с това да отида до Германия и да си взема едно М3. Също така тази кола има и сантиментална стойност за мен и винаги съм искал да направя нещо добро с нея, а идеи има още много
Относно 600 коня с турбина може би е малко пресилено да, но 500 могат да се извадят без проблем и естествено говорим за цялостен турбо китсъс всичките му колектори, интейкове, интеркулер, дюзи, електроника и т.н. но ковани бутала и сегменти не са задължителни в този случай, само препоръчително и то с цел бъдещо повижаване на налягане или още по-голям проект до 1000 коня примерно. Този двигател ако се грижиш добре за него, не го прегряваш и сменяш масло както трява, може да отнесе много големи издевателства върху него
Признавам, най-доброто е да се направи всички както трява с кованите му истории, но за по-скромен турбо проект мисля че S54 ще се прави отлично и без това.
- rve
- ///Мтусиаст
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Е46 купе към Е46 М3
Не се съмнявам, че щом си се захванал с това си си направил сметката. Но ще ти трябва доста търпение.
А за момента с цяла стокова М3 генерация ли ще я правиш?
А за момента с цяла стокова М3 генерация ли ще я правиш?
- ceco_aa
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 М3
- Мечтае да кара: Hartge H50 / E46 M3 HPF Turbo
Re: Е46 купе към Е46 М3
rve написа:Не се съмнявам, че щом си се захванал с това си си направил сметката. Но ще ти трябва доста търпение.
А за момента с цяла стокова М3 генерация ли ще я правиш?
Да, към момента остава сток генерацията, след това ще го измислим. Може би ще получа малко + към звука от предният ми капак, защото е без изолация и е доста отворен като цяло. За жалост изпуснах един карбонов интейк на Gruppe M, но може в бъдеще да излезе нещо
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Е46 купе към Е46 М3
ceco_aa написа:rve написа:Не се съмнявам, че щом си се захванал с това си си направил сметката. Но ще ти трябва доста търпение.
А за момента с цяла стокова М3 генерация ли ще я правиш?
Да, към момента остава сток генерацията, след това ще го измислим. Може би ще получа малко + към звука от предният ми капак, защото е без изолация и е доста отворен като цяло. За жалост изпуснах един карбонов интейк на Gruppe M, но може в бъдеще да излезе нещо
По принцип не е много ок ако ти е "отворен" капака за сток кола понеже не стига до такива работни температури като бегачката и самите атмосферни условия не позволяват да караш с такъв капак-лично мое мнение
- ceco_aa
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 М3
- Мечтае да кара: Hartge H50 / E46 M3 HPF Turbo
Re: Е46 купе към Е46 М3
///M_Martin написа:ceco_aa написа:rve написа:Не се съмнявам, че щом си се захванал с това си си направил сметката. Но ще ти трябва доста търпение.
А за момента с цяла стокова М3 генерация ли ще я правиш?
Да, към момента остава сток генерацията, след това ще го измислим. Може би ще получа малко + към звука от предният ми капак, защото е без изолация и е доста отворен като цяло. За жалост изпуснах един карбонов интейк на Gruppe M, но може в бъдеще да излезе нещо
По принцип не е много ок ако ти е "отворен" капака за сток кола понеже не стига до такива работни температури като бегачката и самите атмосферни условия не позволяват да караш с такъв капак-лично мое мнение
За сега не съм имал проблеми, не влиза толкова мръсотия вътре и съм обмислял да запуша поне предните отвори, но ще видим. Като цяле е добре, особено ако не се кара зимата
- ceco_aa
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 18.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 М3
- Мечтае да кара: Hartge H50 / E46 M3 HPF Turbo
Re: Е46 купе към Е46 М3
ceco_aa написа:Здравейте колеги,
Задният мост, LSD-то и окачването, най-после където им е мястото )
Регулируеми биалетки по поръчка със сменяеми накрайници. Доста са здрави и обещаващи.
И дойде и този миг...... )) Стискайте палци, почна се сериозна работа по този проект, може и да успеем за събора, дори и без боя
Предно окачване
Задна броня и гърне
Като има още ще споделя
Колеги, разбрах че някои от вас пропускат развитието на проекта, защото се актуализира само в първият цитат на страница 1. Скоро ще сме готови, стискайте палци )
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Е46 купе към Е46 М3
Смятате ли да центрирате акумулатора на мястото на резервната гума като при М3 (което май не е проста работа) ?
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани