издръжливост и проблеми при турбо-конверсия
Модератор: bum_bum
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
sachs написа:за буталото ок,ама просто не мога да повярвам как е удържало тва гьоце(гарнитурата) на тоя тормоз толко километриkirililiev написа:sachs написа:евала пичове...но ако тряаа да съм честен с вас,ще ви кажа че адски се лъжете 4е колата върви както трябва за такъв боост.ето едно клипче на ис със убита GT22-ка и налягане 1 барkirililiev написа:turbo написа:kirililiev написа:във варна имаме 318 ис турбо,единственото което е правено по мотора е това че челата на буталата са отнети,вече 5 000 км върви на 1,5 бара,няма никви грижи,надуха го до 1,7 но неможе да се кара изобщо,мачка гумите,днес го тествахме на пистата,луда работа,правата свършва за секунди
http://www.vbox7.com/play:f8298e71
няма невъзможни неща
Я кажи за тези бутала с колко са отнети и смятана ли е степента на сгъстяване колко ще да е при това положение? Дали това е по-добрият вариант за разреждане на мотора? Ей такива неща...
ще попитам собственика дали мога да споделя по подробна информация и ще пиша.
по принцип има две важни неща при подобни проекти-охлаждане на буталата и настройки-настойките са всичко-колата е с мега скръб ,вечно оплювана от всички,но всъщност невероятна и гъвкава за настройки-просто трябва да си в час до скоро и аз не бях но вече се уча..поне на теория,щото на практика има кой да се занимава с тези неща-за всяка болест си има доктори само трябва да знеш кои са най добрите
http://www.vbox7.com/play:2fb68f2c
в този клип към края, има малко снимки как се зглобява мотора и със какви части
http://www.vbox7.com/play:bb2ed5d2
на каква смес я карате колата
клипа мисля че клипа е правен на 1,4 бара,изкара 11 000 километра,след поставяне на нитрото вървя още около 200,300 километра и проби бутало,просто не издържа материала щото челото беше тънко на пета с 4 човека след 4000 оборота вървеше настрани,неможах да снимам щото всичко приключи бързо след месец ще дойдат керамичните бутала и ще се надуе още,може би до 1,8 със 150 коня нитро
http://img190.imageshack.us/img190/2571 ... 091098.jpg
http://img181.imageshack.us/img181/2753 ... 091099.jpg
в този ред на мисли някой ако има бутала дава насам да я пуснем в движение.
бе и още можеше да издържи ама нали е за експерименти и трябва да се тества,като се постигне максимума ще се направи да върви на 30%под него и всичко ще е ок не духа гарнитура щото е разредена на 8/1 предполагам
бе и аз съм на тая степен горе долу,но за момента кометика си трае,бооста е към 30 пси-та с хибридна т3/т4 преди,а сега с IHI RHB7 ,Iнемам ядове за момента.буталата ми не са пипани-груба грешка е тва да реже6 буталите,но това си е мое мнение...
хич не ми се верва ако бях със стокова гарнитура да може да издеяни тоя напън
хич не ми се верва ако бях със стокова гарнитура да може да издеяни тоя напън
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
sachs написа:бе и аз съм на тая степен горе долу,но за момента кометика си трае,бооста е към 30 пси-та с хибридна т3/т4 преди,а сега с IHI RHB7 ,Iнемам ядове за момента.буталата ми не са пипани-груба грешка е тва да реже6 буталите,но това си е мое мнение...
хич не ми се верва ако бях със стокова гарнитура да може да издеяни тоя напън
не е груба грешка,чак като хакнаха носа тогава счупи бутало,като има хубаво охлаждане на челата и добра смес издържа.щом 11 000 издаяни на 1,4 1,5 значи не е лош вариант за ниско бюджетна турбоконверсия.може да се пусне на един бар и да те зарови
kirililiev написа:sachs написа:бе и аз съм на тая степен горе долу,но за момента кометика си трае,бооста е към 30 пси-та с хибридна т3/т4 преди,а сега с IHI RHB7 ,Iнемам ядове за момента.буталата ми не са пипани-груба грешка е тва да реже6 буталите,но това си е мое мнение...
хич не ми се верва ако бях със стокова гарнитура да може да издеяни тоя напън
не е груба грешка,чак като хакнаха носа тогава счупи бутало,като има хубаво охлаждане на челата и добра смес издържа.щом 11 000 издаяни на 1,4 1,5 значи не е лош вариант за ниско бюджетна турбоконверсия.може да се пусне на един бар и да те зарови
щом казва6 така да бъде..
айде и успех с турбинирането за в бъдеще
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
sachs написа:бе и аз съм на тая степен горе долу,но за момента кометика си трае,бооста е към 30 пси-та с хибридна т3/т4 преди,а сега с IHI RHB7 ,Iнемам ядове за момента.буталата ми не са пипани-груба грешка е тва да реже6 буталите,но това си е мое мнение...
хич не ми се верва ако бях със стокова гарнитура да може да издеяни тоя напън
е добре, ти как сваляш степента на сгъстяване? По главата ли манипулираш или некви дебели гарнитури ?
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Postman написа:Рязането на буталата с цел разреждане е най-неудачният вариант от няколкото възможни... няма случай, в който да става по-добре след подрязване - винаги е по-зле... по мое скромно мнение разбира се .
100% си прав,няма по добро нещо от истинските част,но е вариант при полужение че държи на 1,5,предпочитам да карам на 1 бар с бутала за 80 лева отколкото да дам 600/800 долара.за ниско бюджетни проекти става според мен а и на един бар колата върви доста прилично.ако не бяха експериментирали с нитро на бар и половина още щеше да се движи колата така да се каже автомобила е за тестове и се кара на предела на възможностите,бяха изпробвани всякакви варианти с всякакви карти на всякакъв надув,резултата е повече от задоволителен,все пак доста време се опитваха да го счупят и накрая след 11 000км успяха хубавото в случая е че доста работи ни се изясниха на практика и наученото ще ни свърши доста работа за напред
кът напраиш сбирщина от няколко бмв-ски мотора и те така....стан написа:sachs написа:бе и аз съм на тая степен горе долу,но за момента кометика си трае,бооста е към 30 пси-та с хибридна т3/т4 преди,а сега с IHI RHB7 ,Iнемам ядове за момента.буталата ми не са пипани-груба грешка е тва да реже6 буталите,но това си е мое мнение...
хич не ми се верва ако бях със стокова гарнитура да може да издеяни тоя напън
е добре, ти как сваляш степента на сгъстяване? По главата ли манипулираш или некви дебели гарнитури ?
- valentino
- младши ентусиаст
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
kirililiev написа:...предпочитам да карам на 1 бар с бутала за 80 лева отколкото да дам 600/800 долара.
Би ли пояснил какви са тези бутала за 80 лева?
Megasquirt & Megaview user
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
valentino написа:kirililiev написа:...предпочитам да карам на 1 бар с бутала за 80 лева отколкото да дам 600/800 долара.
Би ли пояснил какви са тези бутала за 80 лева?
ами от ис втора ръка
- rtzankov
- Ценко изложбения
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Re: издръжливост и проблеми при турбо-конверсия
докато ровех да търся една тема,намерих тази.... не са много,каращите м40 под налягане,но на някого може да съм полезен.както и да поддикна други да споделят за проблеми и издръжливост на турбинирани мотори.след 4 години,но само 10 хил. км,реших да разглобя и позасиля мотора.старите бутала са като нови.никакви следи от детонации и едва забележим нагар.каналите за сегментите са съвсем чисти.това,вероятно,се дължи на това,че и пръска по малко метанол и вода.извода е,че м40 на газ,със заводска с.с.-8,8:1 и 0,8 налягане,не се чупи!разбира се е не е самолет.ще пиша,след време и с новата карантия колко е изкарал на с.с. 10,3:1.някой друг?
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани