Най - после дългоочакваната дрифтачка - Е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Най - после дългоочакваната дрифтачка - Е30
То 70 е по километраж докато върти едната джапанка....а в действителност се движиш с 7 км/ч ... ако не си я строшил с лопата докато си чистил снега де
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- kokala
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Най - после дългоочакваната дрифтачка - Е30
С лопата не си чистя колата. Иначе това за километража е така, но на правата преди завоя по нанадолнището, когато само в завоя давах газ, сочеше 70 на скорост пусната колата а в завоя километрите падат, реалната скорост при срещата с преспата сигурно е била около 50, важното е, че няма сериозни последствия. В завоите влизах с около 60-70 иначе нищо не става. Нагоре показваше 80+, но тогава гумите въртяха.
Това с добавката се случи по нанадолнището на скапан лед. То целия път беше стъкло. За това вече само след като падне сняг ще карам, че после е гадна работа.
Чак под капака имах сняг
Имам едно клипче от предишния ден, когато пътя беше хубав ама много тъмно излезе...
Това с добавката се случи по нанадолнището на скапан лед. То целия път беше стъкло. За това вече само след като падне сняг ще карам, че после е гадна работа.
Чак под капака имах сняг
Имам едно клипче от предишния ден, когато пътя беше хубав ама много тъмно излезе...
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Най - после дългоочакваната дрифтачка - Е30
Абе важното е, че праговете не са пострадали!!!
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
Re: Най - после дългоочакваната дрифтачка - Е30
Все пак да махнеш декоративни прагове, наред с махане на мокет, са най-големите страхове на един трийскаджия
- kokala
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Най - после дългоочакваната дрифтачка - Е30
Делян написа:Все пак да махнеш декоративни прагове, наред с махане на мокет, са най-големите страхове на един трийскаджия
Мокета съм го махал и е здрава, даже до скоро имаше снимка на първа страница.
Праговете също съм ги махал, има снимка на някоя от предишните страници.
Стига сте спамили.
И да не е поредния спам, ето една снимка отвътре преди и след.
Разликата от втората снимка е само, че вече го няма фолиото от барчето което вдигаше 10 коня...
- kokala
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Най - после дългоочакваната дрифтачка - Е30
Малко ъп на темата.
Забравил съм да спомена, че от декември месец колата е с музика, mp3 pioneer и колони hertz.
Едно покривало купих, че много се цапа пък и котките правят мизерии.
Смених уплътнението на предното стъкло, че течеше.
Смених китайския бучалник.
Оправих си шибидаха и сложих фолио на предните прозорци.
Полирах джантите.
И разликата преди и след.
Удара по джантата е от 1-ви април, един ме удари в джантата и вратата, но поне пораженията са малки, сега чакам да видя акта какъв ще ми е.
Ето и ламарината в действие.
https://www.facebook.com/10000120756688 ... =2&theater
Забравил съм да спомена, че от декември месец колата е с музика, mp3 pioneer и колони hertz.
Едно покривало купих, че много се цапа пък и котките правят мизерии.
Смених уплътнението на предното стъкло, че течеше.
Смених китайския бучалник.
Оправих си шибидаха и сложих фолио на предните прозорци.
Полирах джантите.
И разликата преди и след.
Удара по джантата е от 1-ви април, един ме удари в джантата и вратата, но поне пораженията са малки, сега чакам да видя акта какъв ще ми е.
Ето и ламарината в действие.
https://www.facebook.com/10000120756688 ... =2&theater
- kokala
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Най - после дългоочакваната дрифтачка - Е30
Дойде времето да се разделим след три хубави години. Винаги ще го помня кокалчо.
За последно на мястото, където падна борба през изминалите 3 години с него...
Последната снимка, вече управляван от новия собственик.
И малко скорошни снимки.
За последно на мястото, където падна борба през изминалите 3 години с него...
Последната снимка, вече управляван от новия собственик.
И малко скорошни снимки.
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Най - после дългоочакваната дрифтачка - Е30
Какво си решил да правиш сега,защо го продаде и Борбетките махна ли ги или ще си ги пазиш?
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- kokala
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Най - после дългоочакваната дрифтачка - Е30
kokala написа:Отговарям ти на въпросите с една снимка.
А праговете не си ли прехвърли
Сега сериозно, тази определено ми харесва повече
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Най - после дългоочакваната дрифтачка - Е30
Отпред е значително по-права
- kokala
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Най - после дългоочакваната дрифтачка - Е30
Такъв екземпляр търсих една година. Колата е идеална, има снимки на някоя предшна страница. Няма удари и гнилочи, оригинална боя, запечатани калници, както си е излязла от завода. Поддържана само с хубави части, не са пестени пари. Лошото е, че е направена грешката да се даде на жена да я кара за малко и резултатите са на лице. Няма място за сравнение с предишната. Плановете са да върна красотата на тази кола и да си остане напълно оригинална. Ще видим какво ще стане. Може на пролет да има нова тема.
- moni9797
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 18.08.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 Touring
- Мечтае да кара: BMW Nazca C2
Re: Най - после дългоочакваната дрифтачка - Е30
Ще чакаме с нетърпение за развитието по новия проект !
- kokala
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Най - после дългоочакваната дрифтачка - Е30
Здравейте отново.
С малко закъснение ще ви представя новото старо комби, което е вече завършено почти. Целта беше колата да си остане максимално стокова.
Няма да изпадам в подробности, ще представя главните неща, които са правени, останалите са си нормалните като смяна на маркучи, радиатори, съединения, обслужване на мотор, нова ходова част, спирачна течност, масло скорости и тн тн. Всичко, което е било нужно е рециклирано или подменено с ново.
Боядисване на мокета от сив на черен, къстъм картер плитък, да не се плези по нашите неравни пътища (взех го с цел да слагам спортно окачване, но за сега отпадна тази идея), нова спирачна система (ревизирани апарати, нови дискове, накладки, датчици, маркучи и помпи).
Шумо и виброизолация на пода, багажника и вратите.
И крайния резултат.
С малко закъснение ще ви представя новото старо комби, което е вече завършено почти. Целта беше колата да си остане максимално стокова.
Няма да изпадам в подробности, ще представя главните неща, които са правени, останалите са си нормалните като смяна на маркучи, радиатори, съединения, обслужване на мотор, нова ходова част, спирачна течност, масло скорости и тн тн. Всичко, което е било нужно е рециклирано или подменено с ново.
Боядисване на мокета от сив на черен, къстъм картер плитък, да не се плези по нашите неравни пътища (взех го с цел да слагам спортно окачване, но за сега отпадна тази идея), нова спирачна система (ревизирани апарати, нови дискове, накладки, датчици, маркучи и помпи).
Шумо и виброизолация на пода, багажника и вратите.
И крайния резултат.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна kokala на 05 Фев 2022, 4:14, променена общо 1 път
- kokala
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Най - после дългоочакваната дрифтачка - Е30
И малко снимчици на дупето.
Ето и един бърз преглед.
https://www.youtube.com/watch?v=Zs_-k7W-ou8
Това е от мен, може да се засичаме по сбирките.
Ето и един бърз преглед.
https://www.youtube.com/watch?v=Zs_-k7W-ou8
Това е от мен, може да се засичаме по сбирките.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани