E30 история
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: E30 история
натежава ама разхода му хич не е лош като се има предвид къде се кара и мотора какъв е
Е30 на десен завой бензин НЯМА!
Re:
македонец написа:Сигурен ли си, дека 323и не се произведува после 1985?
имал съм 323 по вин 03.10.1983
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: E30 история
"325IS EVO II SOUTH AFRICAN MODEL"
"To keep the South African 325i competetive in saloon racing (nevertheless, these cars were always sold to the public) The 325iS was enhanced into the 325iS Evo II of late 1991.
The M20 engine grew to 2.7 L and now produced 155 kW (210 hp)and a 0-62 mph in a mere 7.5sec. The engine was based on the 2.7L Alpina engine however was built by BMW SA."
За Южна Африка...2,7 ...210 коня
"To keep the South African 325i competetive in saloon racing (nevertheless, these cars were always sold to the public) The 325iS was enhanced into the 325iS Evo II of late 1991.
The M20 engine grew to 2.7 L and now produced 155 kW (210 hp)and a 0-62 mph in a mere 7.5sec. The engine was based on the 2.7L Alpina engine however was built by BMW SA."
За Южна Африка...2,7 ...210 коня
- randity
- Photographer
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: E30 история
Супер е описано всичко. Браво
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..
- brankovv
- младши ентусиаст
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Re: E30 история
а може ли да се намери информация колко е30 са произведени
двоен стоп
троен стоп
кабрио
баур
седан
купе
и т.н. ?
двоен стоп
троен стоп
кабрио
баур
седан
купе
и т.н. ?
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: E30 история
brankovv написа:а може ли да се намери информация колко е30 са произведени
двоен стоп
троен стоп
кабрио
баур
седан
купе
и т.н. ?
Липсват някой модификаций,но като обща бройка са толкова...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- nnikolov89
- Потребител
- Мнения: 42
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
Re: E30 история
Цитирам,обаче е интересно....
Виждали ли сте BMW E30 хечбек?
Едва ли за някого е тайна, че сред българското street racer движение марката BMW е на особена почит. От достъпните финансово модели пък се откроява един, който също има особен статут. Става дума за постепенно превръщащото се в култ BMW E30.
Най-популярната и маниашка версия на този модел е седан с две врати. Не са малко и модификациите с четири врати, а по родните пътища се срещат и доста комби екземпляри. Едва ли обаче и най-върлите почитатели на Е30 са чували за разновидността хечбек с три врати.
Такова животно обаче съществува. Своеобразното BMW Shooting Brake е разработка на холандското ателие Luchjenbroers. От тази любопитна модификация са произведени само шест екземпляра 316i и 320i, а това става през периода 1982-1986 година.
Интересното е, че до наши дни четири от тези шест BMW-та се намират в движение, макар някои от тях да не са в цветущо здраве. Тази разновидност е наречена от баварците Е30 Sport Touring, а най-странното е, че третата врата е заимствана от VW Golf MKI.
Едва ли за някого е тайна, че сред българското street racer движение марката BMW е на особена почит. От достъпните финансово модели пък се откроява един, който също има особен статут. Става дума за постепенно превръщащото се в култ BMW E30.
Най-популярната и маниашка версия на този модел е седан с две врати. Не са малко и модификациите с четири врати, а по родните пътища се срещат и доста комби екземпляри. Едва ли обаче и най-върлите почитатели на Е30 са чували за разновидността хечбек с три врати.
Такова животно обаче съществува. Своеобразното BMW Shooting Brake е разработка на холандското ателие Luchjenbroers. От тази любопитна модификация са произведени само шест екземпляра 316i и 320i, а това става през периода 1982-1986 година.
Интересното е, че до наши дни четири от тези шест BMW-та се намират в движение, макар някои от тях да не са в цветущо здраве. Тази разновидност е наречена от баварците Е30 Sport Touring, а най-странното е, че третата врата е заимствана от VW Golf MKI.
Виждали ли сте BMW E30 хечбек?
Едва ли за някого е тайна, че сред българското street racer движение марката BMW е на особена почит. От достъпните финансово модели пък се откроява един, който също има особен статут. Става дума за постепенно превръщащото се в култ BMW E30.
Най-популярната и маниашка версия на този модел е седан с две врати. Не са малко и модификациите с четири врати, а по родните пътища се срещат и доста комби екземпляри. Едва ли обаче и най-върлите почитатели на Е30 са чували за разновидността хечбек с три врати.
Такова животно обаче съществува. Своеобразното BMW Shooting Brake е разработка на холандското ателие Luchjenbroers. От тази любопитна модификация са произведени само шест екземпляра 316i и 320i, а това става през периода 1982-1986 година.
Интересното е, че до наши дни четири от тези шест BMW-та се намират в движение, макар някои от тях да не са в цветущо здраве. Тази разновидност е наречена от баварците Е30 Sport Touring, а най-странното е, че третата врата е заимствана от VW Golf MKI.
Едва ли за някого е тайна, че сред българското street racer движение марката BMW е на особена почит. От достъпните финансово модели пък се откроява един, който също има особен статут. Става дума за постепенно превръщащото се в култ BMW E30.
Най-популярната и маниашка версия на този модел е седан с две врати. Не са малко и модификациите с четири врати, а по родните пътища се срещат и доста комби екземпляри. Едва ли обаче и най-върлите почитатели на Е30 са чували за разновидността хечбек с три врати.
Такова животно обаче съществува. Своеобразното BMW Shooting Brake е разработка на холандското ателие Luchjenbroers. От тази любопитна модификация са произведени само шест екземпляра 316i и 320i, а това става през периода 1982-1986 година.
Интересното е, че до наши дни четири от тези шест BMW-та се намират в движение, макар някои от тях да не са в цветущо здраве. Тази разновидност е наречена от баварците Е30 Sport Touring, а най-странното е, че третата врата е заимствана от VW Golf MKI.
- brankovv
- младши ентусиаст
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Re: E30 история
doctoragsxr написа:brankovv написа:а може ли да се намери информация колко е30 са произведени
двоен стоп
троен стоп
кабрио
баур
седан
купе
и т.н. ?
Липсват някой модификаций,но като обща бройка са толкова...
Супер е файла но на мен ми трябват по купета, не толкова по мотори колкото по купета
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани