Айде да се похваля най-накря(с е28)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
68 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
ъгъла между двете редици при V8 е 90 градуса а при V12 е 60 градува
т.е. е по тесен
т.е. е по тесен
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
В носачите друга разлика аз лично не съм открил, въпреки многократните сравнявания.
Някой казват че имало разлика в офсета(демек че е изнесен по-навън) заради вентилираните дискове, но аз такова нещо не съм забелязал. Разликата аз я намерих в главината - изнесена е с около 10мм навън, но това си е разлика в самата главина.
Колкото до V12-то - на теория е по-лесен от V8, ама на практика...
Въпреки малкия ъгъл на двата реда цилиндри, последните са с по 2 повече на страна, или с други думи мотора е по-дълъг.
От там следва силно вероятен проблем с позицията на радиатора и избора на перка и виско(ако се ползва такова въобще), както и евентуален проблем с охлаждането.
Така че да, V12 по-лесно се сипва с лопатата в коша от V8, но въпроса е в това да се направи така че да не създава ядове после.
Някой казват че имало разлика в офсета(демек че е изнесен по-навън) заради вентилираните дискове, но аз такова нещо не съм забелязал. Разликата аз я намерих в главината - изнесена е с около 10мм навън, но това си е разлика в самата главина.
Колкото до V12-то - на теория е по-лесен от V8, ама на практика...
Въпреки малкия ъгъл на двата реда цилиндри, последните са с по 2 повече на страна, или с други думи мотора е по-дълъг.
От там следва силно вероятен проблем с позицията на радиатора и избора на перка и виско(ако се ползва такова въобще), както и евентуален проблем с охлаждането.
Така че да, V12 по-лесно се сипва с лопатата в коша от V8, но въпроса е в това да се направи така че да не създава ядове после.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
Перка от ТДС мисля че ще свърши чудесна работа, но тази с външния ринг
- zlatko_baretata
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
cod-cdbp написа:Перка от ТДС мисля че ще свърши чудесна работа, но тази с външния ринг
При Е28 не знам, но при Е30 не втрши работа.
- zlatko_baretata
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
VesoPesa написа:В носачите друга разлика аз лично не съм открил, въпреки многократните сравнявания.
Някой казват че имало разлика в офсета(демек че е изнесен по-навън) заради вентилираните дискове, но аз такова нещо не съм забелязал. Разликата аз я намерих в главината - изнесена е с около 10мм навън, но това си е разлика в самата главина.
Колкото до V12-то - на теория е по-лесен от V8, ама на практика...
Въпреки малкия ъгъл на двата реда цилиндри, последните са с по 2 повече на страна, или с други думи мотора е по-дълъг.
От там следва силно вероятен проблем с позицията на радиатора и избора на перка и виско(ако се ползва такова въобще), както и евентуален проблем с охлаждането.
Така че да, V12 по-лесно се сипва с лопатата в коша от V8, но въпроса е в това да се направи така че да не създава ядове после.
Как заради вентилирани дискове, които са по-дебели, носача ще е изнесен по-навън? Няма логика.
Тия 10 мм. изнасяне на главината, при кои носачи си я намерил, на М5 или на другите?
Относно V12, по-лесно влиза от V8 в който и да е кош, обаче обърни внимание на тунела за скоростната кутия, там са проблемите, а не в коша.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
Ами, така и не получих логично обяснение...
Иначе да, главината е по изнесена навън, тъй като по-дебелия диск иначе ще опре в ламарината отзад.
Това изнасяне обаче е около 10мм, което обезмисля различен носач и съответно за това е избран варианта главината да изиграе тази роля.
Едит: Относно в12-та и тунела, при правилно позициониране на мотора не би трябвало да има проблем, тъй като м30-ва ръчна кутия е доста лесно да се насади(това е и плана) а е28 с м30 има заводски.
Проблемна зона може да се окаже щита обаче и да се налоби да се направят някои модификации.
Иначе да, главината е по изнесена навън, тъй като по-дебелия диск иначе ще опре в ламарината отзад.
Това изнасяне обаче е около 10мм, което обезмисля различен носач и съответно за това е избран варианта главината да изиграе тази роля.
Едит: Относно в12-та и тунела, при правилно позициониране на мотора не би трябвало да има проблем, тъй като м30-ва ръчна кутия е доста лесно да се насади(това е и плана) а е28 с м30 има заводски.
Проблемна зона може да се окаже щита обаче и да се налоби да се направят някои модификации.
- zlatko_baretata
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
VesoPesa написа:Ами, така и не получих логично обяснение...
Иначе да, главината е по изнесена навън, тъй като по-дебелия диск иначе ще опре в ламарината отзад.
Това изнасяне обаче е около 10мм, което обезмисля различен носач и съответно за това е избран варианта главината да изиграе тази роля.
...
Ама коя главина е по-изнесена? Тази на М5 или на нормалните Е34-ки? Защото няма разлика в парт номерата, което по принцип значи, че са еднакви?
Сигурен ли си в това, което твърдиш, защото обяснението, че по-дебелия диск ще опре в ламарината отзад не е много логично, защото той може да е по-дебел навън към калника, а не навътре към диференциала и тогава няма да опре в предпазната ламарина.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
За м5 не съм на 100% сигурен, но за 750-та съм на 200% процента убеден, тъй като съм я мерил и проверявал в ЕТК-то доста пъти.
- zlatko_baretata
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
За 750-тката е възможно, защото при нея и задния диск е с различен парт номер, въпреки че също е 300х20 мм. както на М5-цата. Вероятно има разлика в аксиалното изместване на диска и затова са различни главините, при еднакви носачи. Но пък няма никаква разлика в спирачния апарат и супорта му, което е объркващо, защото ако главина и диск са с различен офсет, би трябвало и апарата да е позициониран различно...
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
а ако главианта е по-изнесена + диска е с по-голям офсет .... дали пък няма да застане пак на същото място спрям апарата ?
- zlatko_baretata
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
VesoPesa написа:За м5 не съм на 100% сигурен, но за 750-та съм на 200% процента убеден, тъй като съм я мерил и проверявал в ЕТК-то доста пъти.
П.С. В крайна сметка, на 750-тката главината е по-изместена навън или навътре?
Че гледам, че я дават еднаква с тази на Е34 535 и 540... а тази на Е34 М5 си я дават само за нея.
Задния диск диск пък си е само за Е32, а този на М5-цата се ползва и в 540-ката...
Всички (750, М5 и 540) ползват един и същ спирачен апарат и супорт...
Нещо не ми се навързват нещата, та някой по-запознат ако може да обясни, ще е добре.
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
Теорема 1: Ако диска, апарата, лагера и носача са еднакви - то и главините са еднакви. Успех
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- zlatko_baretata
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
TheStorm написа:а ако главианта е по-изнесена + диска е с по-голям офсет .... дали пък няма да застане пак на същото място спрям апарата ?
Това е ясно, ама как 540-ката ползва главината от 750-тката, диска от М5-цата и накрая всички са с еднакви апарати? И носачи?
- zlatko_baretata
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
Значи, извинявам се че обърках всички...
750 и М5 ползват еднакви носачи.
М5 и 540 ползват еднакви главини и задни дискове, с изключение на най-късните М5-ци.
540 ползва еднакви носачи със всички Е34-ки плюс всчки Е32-ки до 735, включително.
За полуоските ЕТК-то е доста объркващо, дава разнопосочна информация...
Та въпроса ми е към Весо, че не стана ясно - коя главина е по-изнесена навън, тази на 750-тката или на Е34-ката?
750 и М5 ползват еднакви носачи.
М5 и 540 ползват еднакви главини и задни дискове, с изключение на най-късните М5-ци.
540 ползва еднакви носачи със всички Е34-ки плюс всчки Е32-ки до 735, включително.
За полуоските ЕТК-то е доста объркващо, дава разнопосочна информация...
Та въпроса ми е към Весо, че не стана ясно - коя главина е по-изнесена навън, тази на 750-тката или на Е34-ката?
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
На 750-та е изнесена навън главината.
68 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани