Още една акула в морето

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 13.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E30 Turbo
Мечтае да кара: горе посоченото
Детайли за колата: E30 Turbo

Re: Още една акула в морето

Мнение от e30_ » 30 Мар 2010, 2:07

такива ентусясти като колега са рядкост. Евала. Няма думи с които мога да опиша ка ти се възхищавам

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 24.04.2005
Местоположение: Sofia
Кара: валяк

Re: Още една акула в морето

Мнение от simoniko » 05 Апр 2010, 13:33

Не спиме ей :
Комплект инструменти
DSC00933 [320x200].JPG

DSC00958 [320x200].JPG


Некви АЛПИНИ
DSC00934 [320x200].JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 24.04.2005
Местоположение: Sofia
Кара: валяк

Re: Още една акула в морето

Мнение от simoniko » 05 Апр 2010, 13:35

DSC00949 [320x200].JPG


"Ново" Радио
DSC00918 [320x200].JPG



Обслужване на конвертора
DSC00922 [320x200].JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 2.09.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E28

Re: Още една акула в морето

Мнение от SIGNYM » 01 Май 2010, 12:48

Колега какво стана с реставрацията до къде стигна 8)
BMW Club Bulgaria-Братството на умствено увредените автопсихопати :P

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Още една акула в морето

Мнение от cod-cdbp » 03 Май 2010, 9:44

Конвертора къде и за какви пари го обслужи ? :roll:
И какво по конкретно му се обслужва?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 5.03.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: неква джипка

Re: Още една акула в морето

Мнение от fast or stupid » 22 Юни 2010, 17:19

Ако има развитие пускаите снимки и инфо че ниамам търпение :wave:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 24.04.2005
Местоположение: Sofia
Кара: валяк

Re: Още една акула в морето

Мнение от simoniko » 05 Сеп 2010, 9:15

Конвертора в ДЖЕМИНИ4 , имат вече сервиз за такива , 120 лева !
Има развитие колата , ще пускам снимки , трябва и сайта да ъпдейтна !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1538
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Още една акула в морето

Мнение от ildivvy » 30 Ное 2010, 11:35

Дали има някакво развитие по реставрацията на колегата?Отдавна не е писал нещо в темата.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 10.07.2010
Кара: Е 34

Re: Още една акула в морето

Мнение от Munich Machine » 30 Ное 2010, 11:55

Колега, супер си е начинанието да си набавиш запазена кола от такъв тип и да си я реставрираш в автентичен вид. Така се прави, купуват се нови части, а не от морги. Браво за ентусиазма и успешна реставрация :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: Още една акула в морето

Мнение от Louis » 30 Ное 2010, 12:01

Bugman написа:Привет на всички фенове на проекта, отново благодаря за поддръжката..:)
Макар и да имаше още работа, която можеше да се свърши по ламарините, се наложи да се избърза, за да може да се запечата колата, докато е топло и сухо и да не си усложняваме живота чистейки я изцяло на закрито.
Пясъкоструинето бе извършено с малки дюзи 4 и 6мм. и ситен кварц - 0,6-0,7мм. за да бъдат нанесени минимални поражения по ламарината и за да няма изкривени панели. Използвани са и от 2-та типа пистолети, изчистването се случваше на мин. 2 - ръце с цел постигане на по-добро качество, Въздуха преминава последователно през 6 бутилки и 2 конденз-отделителя за да се намалят максимално маслото и водата в него, като купето "отлежаваше" по 2-3 дни за да може, евентуално пропуснатата рьжда да се покаже и обработи наново, същата се показва до 2 дни (ефекта се забелязва на някой от снимките) и изкормя тотално.
Задните подкалници, панела на резервната гума и вътрешните панели зад вратите, поради формата си усложниха и забавиха пясъкоструя, защото се минаваха насляпо, поради невъзможноста да се гледа в облаците прах, които се получаваха. Мисля, че успяхме дя постигнем висококачественото бластиране отговарящо на нуждите на класен ретроавтомобил, като нашият проект...:wink:


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Bugman написа:Такаммм, благодаря на всички за помоща, но да продължим с историята за да не отекчаваме публиката...:wink:
По време на бластирането естествено понякога се получават малки дупчици, които междувременно се запушваха и шлайфаха, мистата, където ще се реже ламарината и ще се сменят панели или добавят дитайли облепяме с хартиено тиксо, за да остане под него чиста ламарина, готова за финно челно заваряване... Решили сме да направим на колата студено поцинковане и после да грундираме...

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Тука дупките са повечко, мястото неудачно за пребоядисване, детайла интересен, което е достатъчно за да се направи сега:

Изображение

Изображение

Цинк и грунд, където ще има дублаж:

Изображение

и детайлчето е готово:

Изображение

И започваме студеното поцинковане, като предварително сме запезнати с всички технически изисквания на химията и сме направили тестове на различни дюзи, налягания и метли, ще потдържаме 22гр., като няма да жалим материал и гоним минимум ръце 3-4 за получаване на дебела, дълготраина защита, се едно отгоре няма да има нищо, въпреки, че сме предвидили 5-6 химий още... След май бяха 7-8кг. цинк и 9 часа от първото влизане в бояджийното имаме ето тва:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

И както приключвам посред нощ, познайте какво ще сънувам, знаейки, че ме чакат още часове на другият ден с малката подкривена четчица - 10мм., мажейки там, където око не вижда и фото не снима и подготвяйки се за по-трудната дейност - грундирането:

Изображение :shock:
:wink:
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1150
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Враца/София
Кара: 92' E30 M40 cabrio
Мечтае да кара: E30 M3

Re: Още една акула в морето

Мнение от Vasko_BP » 08 Мар 2011, 0:25

Много сериозен проект. Успех колега. Колата е уникална.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: е30
Мечтае да кара: е30

Re: Още една акула в морето

Мнение от Станислав Попов » 08 Мар 2011, 12:06

защо няма повече писано от толкова месеци :confused: тая вечер няма да спя

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: Още една акула в морето

Мнение от Louis » 08 Мар 2011, 12:41

Bugman написа:Такаммм, след, като знаеме, че студеното поцинковане, макар и при някой системи по-трайно от горещото, знаем и, че стеденият цинк е крехък и трябва да го запечатаме здраво. Спираме се на епоксидният грунд на Глазурит. Знаейки, че формата и детайлите по купето отнемат доста време за боядисване се свързваме с техническият отдел на фирмата и се консултираме колко часа има живот сместа, като става ясно, че той е 7 часа (без да съм сигурен, че помня точно) решаваме да забъркаме направо 4 литра и да я "мятаме", оцветил съм грунда с червено, за да се откроява по-добре спрямо цинка. Целта е минимум 2 ръце на правите детайли, а на трудните и да не щем ще идат 3-4... Епокси-грунда се нанася на мин 15 градуса, иначе има опастност да не засъхне добре, със стандартния си втвърдител ми "вървеше" най-добре на 21 градуса, по-надолу беше бавен, за изчакване между ръцете, по-нагоре - дърпаше прекалено бързо и не лягаше достатъчно добре...
И така, представям грундираното купе:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

В крайна сметка купето "взе" 6 литра и получи мин. 3 ръце, грундирането на това купе се оказа по-трудно от поцинковането, можеби, щото тежеста на цинка му помагаше да навлиза по-лесно в дълбоките панели и кухините. Времето прекарано в бояджийното бе 12 часа, ще идат и още 1-2 с малката четчица, но колата го заслужава и като знаем, че с това приключва трудната и тегава работа по почистването и "запечатване" на ламарината и започва интересната по възтановяването на панелите - времето минава неусетно, само дето следващите 2 дни не ставах за нищо...:lol:
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1150
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Враца/София
Кара: 92' E30 M40 cabrio
Мечтае да кара: E30 M3

Re: Още една акула в морето

Мнение от Vasko_BP » 08 Мар 2011, 16:27

Само информативно, защо реставрирате панелите след като сте поцинковали и грундирали?
Не би ли трябвало точно тази част която най-много гние да е най-добре третирана с такива материали?
Просто информативно питам. :D
Успех!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: е30
Мечтае да кара: е30

Re: Още една акула в морето

Мнение от Станислав Попов » 09 Мар 2011, 11:23

Louis написа:
Bugman написа:Такаммм, след,


:yes:

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook