Още една акула в морето
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- e30_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 106
- Регистриран на: 13.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Turbo
- Мечтае да кара: горе посоченото
- Детайли за колата: E30 Turbo
Re: Още една акула в морето
такива ентусясти като колега са рядкост. Евала. Няма думи с които мога да опиша ка ти се възхищавам
- simoniko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 239
- Регистриран на: 24.04.2005
- Местоположение: Sofia
- Кара: валяк
Re: Още една акула в морето
Не спиме ей :
Комплект инструменти
Некви АЛПИНИ
Комплект инструменти
Некви АЛПИНИ
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- simoniko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 239
- Регистриран на: 24.04.2005
- Местоположение: Sofia
- Кара: валяк
Re: Още една акула в морето
"Ново" Радио
Обслужване на конвертора
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- SIGNYM
- Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 2.09.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E28
Re: Още една акула в морето
Колега какво стана с реставрацията до къде стигна
BMW Club Bulgaria-Братството на умствено увредените автопсихопати
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Още една акула в морето
Конвертора къде и за какви пари го обслужи ?
И какво по конкретно му се обслужва?
И какво по конкретно му се обслужва?
- fast or stupid
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 120
- Регистриран на: 5.03.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: неква джипка
Re: Още една акула в морето
Ако има развитие пускаите снимки и инфо че ниамам търпение
- simoniko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 239
- Регистриран на: 24.04.2005
- Местоположение: Sofia
- Кара: валяк
Re: Още една акула в морето
Конвертора в ДЖЕМИНИ4 , имат вече сервиз за такива , 120 лева !
Има развитие колата , ще пускам снимки , трябва и сайта да ъпдейтна !
Има развитие колата , ще пускам снимки , трябва и сайта да ъпдейтна !
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Още една акула в морето
Дали има някакво развитие по реставрацията на колегата?Отдавна не е писал нещо в темата.
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Munich Machine
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 136
- Регистриран на: 10.07.2010
- Кара: Е 34
Re: Още една акула в морето
Колега, супер си е начинанието да си набавиш запазена кола от такъв тип и да си я реставрираш в автентичен вид. Така се прави, купуват се нови части, а не от морги. Браво за ентусиазма и успешна реставрация
Re: Още една акула в морето
Bugman написа:Привет на всички фенове на проекта, отново благодаря за поддръжката..
Макар и да имаше още работа, която можеше да се свърши по ламарините, се наложи да се избърза, за да може да се запечата колата, докато е топло и сухо и да не си усложняваме живота чистейки я изцяло на закрито.
Пясъкоструинето бе извършено с малки дюзи 4 и 6мм. и ситен кварц - 0,6-0,7мм. за да бъдат нанесени минимални поражения по ламарината и за да няма изкривени панели. Използвани са и от 2-та типа пистолети, изчистването се случваше на мин. 2 - ръце с цел постигане на по-добро качество, Въздуха преминава последователно през 6 бутилки и 2 конденз-отделителя за да се намалят максимално маслото и водата в него, като купето "отлежаваше" по 2-3 дни за да може, евентуално пропуснатата рьжда да се покаже и обработи наново, същата се показва до 2 дни (ефекта се забелязва на някой от снимките) и изкормя тотално.
Задните подкалници, панела на резервната гума и вътрешните панели зад вратите, поради формата си усложниха и забавиха пясъкоструя, защото се минаваха насляпо, поради невъзможноста да се гледа в облаците прах, които се получаваха. Мисля, че успяхме дя постигнем висококачественото бластиране отговарящо на нуждите на класен ретроавтомобил, като нашият проект...:wink:
Bugman написа:Такаммм, благодаря на всички за помоща, но да продължим с историята за да не отекчаваме публиката...:wink:
По време на бластирането естествено понякога се получават малки дупчици, които междувременно се запушваха и шлайфаха, мистата, където ще се реже ламарината и ще се сменят панели или добавят дитайли облепяме с хартиено тиксо, за да остане под него чиста ламарина, готова за финно челно заваряване... Решили сме да направим на колата студено поцинковане и после да грундираме...
Тука дупките са повечко, мястото неудачно за пребоядисване, детайла интересен, което е достатъчно за да се направи сега:
Цинк и грунд, където ще има дублаж:
и детайлчето е готово:
И започваме студеното поцинковане, като предварително сме запезнати с всички технически изисквания на химията и сме направили тестове на различни дюзи, налягания и метли, ще потдържаме 22гр., като няма да жалим материал и гоним минимум ръце 3-4 за получаване на дебела, дълготраина защита, се едно отгоре няма да има нищо, въпреки, че сме предвидили 5-6 химий още... След май бяха 7-8кг. цинк и 9 часа от първото влизане в бояджийното имаме ето тва:
И както приключвам посред нощ, познайте какво ще сънувам, знаейки, че ме чакат още часове на другият ден с малката подкривена четчица - 10мм., мажейки там, където око не вижда и фото не снима и подготвяйки се за по-трудната дейност - грундирането:
:wink:
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
- Vasko_BP
- ентусиаст
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Още една акула в морето
Много сериозен проект. Успех колега. Колата е уникална.
- Станислав Попов
- младши ентусиаст
- Мнения: 402
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е30
- Мечтае да кара: е30
Re: Още една акула в морето
защо няма повече писано от толкова месеци тая вечер няма да спя
Re: Още една акула в морето
Bugman написа:Такаммм, след, като знаеме, че студеното поцинковане, макар и при някой системи по-трайно от горещото, знаем и, че стеденият цинк е крехък и трябва да го запечатаме здраво. Спираме се на епоксидният грунд на Глазурит. Знаейки, че формата и детайлите по купето отнемат доста време за боядисване се свързваме с техническият отдел на фирмата и се консултираме колко часа има живот сместа, като става ясно, че той е 7 часа (без да съм сигурен, че помня точно) решаваме да забъркаме направо 4 литра и да я "мятаме", оцветил съм грунда с червено, за да се откроява по-добре спрямо цинка. Целта е минимум 2 ръце на правите детайли, а на трудните и да не щем ще идат 3-4... Епокси-грунда се нанася на мин 15 градуса, иначе има опастност да не засъхне добре, със стандартния си втвърдител ми "вървеше" най-добре на 21 градуса, по-надолу беше бавен, за изчакване между ръцете, по-нагоре - дърпаше прекалено бързо и не лягаше достатъчно добре...
И така, представям грундираното купе:
В крайна сметка купето "взе" 6 литра и получи мин. 3 ръце, грундирането на това купе се оказа по-трудно от поцинковането, можеби, щото тежеста на цинка му помагаше да навлиза по-лесно в дълбоките панели и кухините. Времето прекарано в бояджийното бе 12 часа, ще идат и още 1-2 с малката четчица, но колата го заслужава и като знаем, че с това приключва трудната и тегава работа по почистването и "запечатване" на ламарината и започва интересната по възтановяването на панелите - времето минава неусетно, само дето следващите 2 дни не ставах за нищо...
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
- Vasko_BP
- ентусиаст
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Още една акула в морето
Само информативно, защо реставрирате панелите след като сте поцинковали и грундирали?
Не би ли трябвало точно тази част която най-много гние да е най-добре третирана с такива материали?
Просто информативно питам.
Успех!
Не би ли трябвало точно тази част която най-много гние да е най-добре третирана с такива материали?
Просто информативно питам.
Успех!
- Станислав Попов
- младши ентусиаст
- Мнения: 402
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е30
- Мечтае да кара: е30
Re: Още една акула в морето
Louis написа:Bugman написа:Такаммм, след,
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани