Айде да се похваля най-накря(с е28)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
68 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
Събирам още части... че поредния "перфектен" заден мост замина на вторични
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
Гледам отдавна не съм писал нищичко, та да взема да вдигна малко темата.
След като си събрах повечето чарколяци за ходовата част се почна работа по нея.
Отпред направих прототипа на носачите, защото след малко мерене и мислене се оказа че само с малко одължаване няма да стане нищо което да върши работа.
Да пристъпим към снимките.
Стокови носачи от е34:
Моднати е34 носачи от моя милост:
Разликата се вижда и с просто око, що се касае до цифри - мерено от шарнира до ръба на веждата, с помощта на инструмент тип "талпа" - 18,5 см разстояние между веждата и шарнира при стоковите е34-ви носачи срещу 4см с моднатите.
Накратко имаме одължаване с 14,5см на страна.
Честно казано имам съмнения че ще дойде много, още повече че точката на захват на задния носач трябва да се измести навътре. От друга страна при това полужение има 99,9% вероятност да се наложи да се мести бомбето навън за да може да се хване макферсона за него, което в момента не ми се иска да правя.
Рейката от М3 все още не съм я сложил, защото имам някои конструктивни въпроси на които трябва да си отговоря сам.
Хванах се малко и със задния мост да си поиграя...
Като цяло го наместих сравнително лесно, НО добрите новини свършват до тук...
Оказа се че явно или данните в Аутодата-та нямат нищо общо с истината или аз съм по-тъп от колкото мислех... предполагам че е второто
Та предвидените около 10см разширяване на следата отзад(или по 5см изкарване на гумата навън за всяка страна) се оказаха не просто недостижими, ами направо нереални...
При проведените тестове с същите гуми и джанти, но на е28-вия мост и на сегашните с е34-вия мост разлика... няма. Или дори и да има не е повече от 10мм на страна, което с тия 14см отпред си е чист провал...
Джантите са 8,5ж х 17 ет13, а гумите 235/45/17
Съответно в момента обмислям варианта за изработване на изцяло нов носач, на който просто да се прехвърли шенкела от е34-вия такъв...
Тогава пък изниква проблем със захвата на амортисьора за носача.
И като споменах амортисьор - за капак се оказа че отзад е34-вия тампон на макферсона е с по-малко м/у болтово разстояние и е34-то Д2(без Део ) не става...
Концепцята за мотора междувременно пак се промени - М60 с основа Б40 най-вероятно и строук на над 5 литра работен обем. Като опция има и компресор...
За момента от мен е това, като мисля следващият пост да е догодина, ако нещо не ми доскучае и не реша да се хвана с инсталацията на рейката.
От мен весели празници!
След като си събрах повечето чарколяци за ходовата част се почна работа по нея.
Отпред направих прототипа на носачите, защото след малко мерене и мислене се оказа че само с малко одължаване няма да стане нищо което да върши работа.
Да пристъпим към снимките.
Стокови носачи от е34:
Моднати е34 носачи от моя милост:
Разликата се вижда и с просто око, що се касае до цифри - мерено от шарнира до ръба на веждата, с помощта на инструмент тип "талпа" - 18,5 см разстояние между веждата и шарнира при стоковите е34-ви носачи срещу 4см с моднатите.
Накратко имаме одължаване с 14,5см на страна.
Честно казано имам съмнения че ще дойде много, още повече че точката на захват на задния носач трябва да се измести навътре. От друга страна при това полужение има 99,9% вероятност да се наложи да се мести бомбето навън за да може да се хване макферсона за него, което в момента не ми се иска да правя.
Рейката от М3 все още не съм я сложил, защото имам някои конструктивни въпроси на които трябва да си отговоря сам.
Хванах се малко и със задния мост да си поиграя...
Като цяло го наместих сравнително лесно, НО добрите новини свършват до тук...
Оказа се че явно или данните в Аутодата-та нямат нищо общо с истината или аз съм по-тъп от колкото мислех... предполагам че е второто
Та предвидените около 10см разширяване на следата отзад(или по 5см изкарване на гумата навън за всяка страна) се оказаха не просто недостижими, ами направо нереални...
При проведените тестове с същите гуми и джанти, но на е28-вия мост и на сегашните с е34-вия мост разлика... няма. Или дори и да има не е повече от 10мм на страна, което с тия 14см отпред си е чист провал...
Джантите са 8,5ж х 17 ет13, а гумите 235/45/17
Съответно в момента обмислям варианта за изработване на изцяло нов носач, на който просто да се прехвърли шенкела от е34-вия такъв...
Тогава пък изниква проблем със захвата на амортисьора за носача.
И като споменах амортисьор - за капак се оказа че отзад е34-вия тампон на макферсона е с по-малко м/у болтово разстояние и е34-то Д2(без Део ) не става...
Концепцята за мотора междувременно пак се промени - М60 с основа Б40 най-вероятно и строук на над 5 литра работен обем. Като опция има и компресор...
За момента от мен е това, като мисля следващият пост да е догодина, ако нещо не ми доскучае и не реша да се хвана с инсталацията на рейката.
От мен весели празници!
- toto_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
За кривия носач може да пробваш от е34, той е по-дълъг от е28, съответно и от е32 той пък е по-дълъг от е34.
Другият вариант за предния мост който можеш да пробваш, цялото окачване от е36 (шенкели, амортисьори и тн.)
Също така печелиш рейка и мисля че мода за е36 с носачите ще важи и тук.
Другият вариант за предния мост който можеш да пробваш, цялото окачване от е36 (шенкели, амортисьори и тн.)
Също така печелиш рейка и мисля че мода за е36 с носачите ще важи и тук.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
Значи по предния мост носачите и предните(напречни) и задните(надлъжни/криви) са от е34, въпреки че почни нищо няма да остане от тях
Иначе то и сега е замислен вариант с рейка от е36, ама дясно е36
Виж по-напред в темата има писано по случея.
Проблема с носачите е в задния мост - там се оказа че е34-вия мост оствен че е по-здрав и мога да ползвам с него здравите грамадни прасета от е32/е34, както и стаб щанга, за друго не става. Реално трябваше и стъпката малко да се разшири
Та сега и за отзад минаваме на принципа правени носачи.
Иначе то и сега е замислен вариант с рейка от е36, ама дясно е36
Виж по-напред в темата има писано по случея.
Проблема с носачите е в задния мост - там се оказа че е34-вия мост оствен че е по-здрав и мога да ползвам с него здравите грамадни прасета от е32/е34, както и стаб щанга, за друго не става. Реално трябваше и стъпката малко да се разшири
Та сега и за отзад минаваме на принципа правени носачи.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
Някакви междинни резултати...
- lunatikbmwfen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 247
- Регистриран на: 19.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е28 520 Xi
- Мечтае да кара: с бензин по 1 лев!!!
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
Браво колега,варианта с рейката е доста добър(от опит),какви накраиници ползва(външни)?????питам защото и аз го ям съшия х..!!!!
....сори че ги качвам в твойта тема но ми е любопитно .....п.п... наред е задния мост от Е34!!!!!Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
Накрайниците още не съм стигнал до тях, както и до рейката като цяло.
Лапите ще ги правя изцяло нови най вероятно.
А за задния мост имай в предвид че е тегава схема
Лапите ще ги правя изцяло нови най вероятно.
А за задния мост имай в предвид че е тегава схема
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Айде да се похваля най-накря(с е28)
lunatikbmwfen написа:Браво колега,варианта с рейката е доста добър(от опит),какви накраиници ползва(външни)?????питам защото и аз го ям съшия х..!!!!....сори че ги качвам в твойта тема но ми е любопитно .....п.п... наред е задния мост от Е34!!!!!
Къде отиде акермана?!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
68 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани