Ъпрейд на предни спирачки - над 324мм?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Conqueror
- младши ентусиаст
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Ъпрейд на предни спирачки - над 324мм?
Момчета от какъв модел мога да си ъпрейдна предните дискове и апарати, недоволен съм от 324мм които са сток за моята е39ка.
Идеята ми е, да си взема апарати и дискове, който могат да се монтират без преправяне на каквото и да било...
Идеята ми е, да си взема апарати и дискове, който могат да се монтират без преправяне на каквото и да било...
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6143
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Ъпрейд на предни спирачки - над 324мм?
от м5 са с една идея по агресивни, но като цяло друго без преправяне няма за Е39.
324 ги ползват и от алпина на Б и Д10 а после слагат едни двубутални на АТЕ, намирал съм ги по някой модели на волво катафалките с турбо мотори. ако сложиш само предни дискове ще сбъркаш съотношението и нещата може да не са ок.
аз лично карам 8 цилиндрово с 324 и спира доста добре.
имаш вариянт за брембото от Е38 с по малък диск или нещо от 750и Е38 с преходна планка . там е дву бутално
потърси темата на stony1 "едно ново начало" там той намества някакви големи спирачки от друг автомобил
324 ги ползват и от алпина на Б и Д10 а после слагат едни двубутални на АТЕ, намирал съм ги по някой модели на волво катафалките с турбо мотори. ако сложиш само предни дискове ще сбъркаш съотношението и нещата може да не са ок.
аз лично карам 8 цилиндрово с 324 и спира доста добре.
имаш вариянт за брембото от Е38 с по малък диск или нещо от 750и Е38 с преходна планка . там е дву бутално
потърси темата на stony1 "едно ново начало" там той намества някакви големи спирачки от друг автомобил
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 951
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Ъпрейд на предни спирачки - над 324мм?
Моят съвет е да направиш следните неща, защото е39 имат хубави спирачки и размерът на дисковете е ок:
1. Ревизия на четирите спирачни апарата - нови гумички, нови уплътнения, нови водачи, ако е нужно и бутала. Чистене до метал;
2. Нова спирачна течност - Ate, Textar, Motul;
3. Ако дисковете не са нови, сложи хубава марка нови дискове;
4. Купи си хубави накладки, това е основното, за да спира колата добре. Не пести пари от накладки.
Хубаво е да се сменят и спирачните маркучи.
Поздрави,
1. Ревизия на четирите спирачни апарата - нови гумички, нови уплътнения, нови водачи, ако е нужно и бутала. Чистене до метал;
2. Нова спирачна течност - Ate, Textar, Motul;
3. Ако дисковете не са нови, сложи хубава марка нови дискове;
4. Купи си хубави накладки, това е основното, за да спира колата добре. Не пести пари от накладки.
Хубаво е да се сменят и спирачните маркучи.
Поздрави,
- Conqueror
- младши ентусиаст
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Ъпрейд на предни спирачки - над 324мм?
Имам ясен спомен че някой, някога,някъде беше сложил дискове с апарати от е60 340мм, но ме мога да намеря инфо
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6143
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Ъпрейд на предни спирачки - над 324мм?
темата беше на един познат от видин с едно 530д и в заглавието имаше М5 проект или подобно. Тази кола я няма вече, но темата е някъде из архивите. Има много и за чистачки от Е60 на Е39 там и така може да я потърсиш
мерил съм цял шенкел на Е60 и е много сходен на пръв поглед, но не знам дали няма да измени някой ъгли и геометрията на окачването. иначе самите легла на носачите се преработват и става на Е39. тогава слагаш лагер и супорта на Е60 и заспива.
аз бях тръгнал да го правя на моето е 39 но изядох дървото с разликата в захвата на кормилната щанга на 8 цилиндровите заради сектора. пада се отзад, а е60 със сектор няма..... гласях спирачките от 545и но.. всичко се прецака. с две думи проекта става за всички 6 таци на е39
мерил съм цял шенкел на Е60 и е много сходен на пръв поглед, но не знам дали няма да измени някой ъгли и геометрията на окачването. иначе самите легла на носачите се преработват и става на Е39. тогава слагаш лагер и супорта на Е60 и заспива.
аз бях тръгнал да го правя на моето е 39 но изядох дървото с разликата в захвата на кормилната щанга на 8 цилиндровите заради сектора. пада се отзад, а е60 със сектор няма..... гласях спирачките от 545и но.. всичко се прецака. с две думи проекта става за всички 6 таци на е39
- _BmW_™
- Шами
- Мнения: 1121
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София Княжево СИТИ :)
- Пол: Мъж
- Кара: с 240 бавно из града
- Мечтае да кара: Е36 с V10....
- Детайли за колата: Много бързо V10
Re: Ъпрейд на предни спирачки - над 324мм?
Здравейте колеги, аз съм се впуснал в същия филм.
Имам апарати и дискове от 535д е61 (348мм)
Интересува ме дали някой има идея относно шенкела от Е60
Може и да се правят планки дори имам надеждата да влязат в Style 66 (нагласяйки го на ръка има позиции в който джантата се върти нормално)
имам и малко снимки
Имам апарати и дискове от 535д е61 (348мм)
Интересува ме дали някой има идея относно шенкела от Е60
Може и да се правят планки дори имам надеждата да влязат в Style 66 (нагласяйки го на ръка има позиции в който джантата се върти нормално)
имам и малко снимки
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
///M
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани