BMW E38 740i 4.4L от Англия - трябваше ли или..........

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 19.07.2008
Местоположение: Тук ядем доматите заедно с колците.
Пол: Мъж
Кара: 1998 Е38 740i

BMW E38 740i 4.4L от Англия - трябваше ли или..........

Мнение от kalin_orela_80 » 14 Юли 2010, 23:41

Здравейте и от мен.
От Гергьов ден съм собственик на колата от заглавието на темата и ми е интерсено дали някой друг колега се е вкарвал във подобен филм...........
С много мерак си взех мечтаната седма серия с един от най-добрите двигатели (съдейки по мненията във форума),но незнам поради това че съм голям карък ли,че мисля да се прекръстя на Мърфи ли,попаднах на един от най-занемарените и неподдържани екземпляри от серията.

Да започнем с малко история........

BMW E38 740i 4.4L 09.1999 мечтана кола.
С малката навигация,новия фейс,ТВ,чейнджър , бежова кожа,почти всичко за което съм си мечтал.

Сега идва момента в който започва спора за волана.....
Споделям личния си опит : трябваха ми 10 минути за да свикна с габаритите,размера и мястото на което стоя....

И ето и проблемите:
1.колата за почна да гасне практически на всеки СТОП,неприятно....
2.спря да зарежда акумулатора на 100-ния километър.....
3.започна да изпуска антифриз от помпата на парното....
4.хидравликата на волана ми затяга на ниски обороти.....
5.автоматика рита при по-рязко спиране........
6.не работи ABS и DSC...
7.парктроника не захапва всеки път(пищи за грешка в някой от задните датчици).......

може би има още неща за които не се сещам.

Отстарних доста от нещата:
1.Потенциометър дроселова калапа + датчик разпределителен вал на едната глава - спря да гасне за момент....350 + 90 лв.
2.Диоди на алтернатора - 50лв
3.Помпа на парното от Е39 - 50лв
4.?????????? - има масло до максимум.
5.??????????
6.??????????
7.??????????


Относно питанките ако някой има решения ще съм благодарен....


И Един от основните проблеми:
Карам колата почти само градско,нямам проблеми.
Но ако я покарам по-дълго примерно 50 км нон стоп,се появяват пак подобни проблеми -гаснене,ритане на автомата не при набиране, а при намляване на скоростта - доливано му е масло от майстор.
Един от всички майстори, при които я карах каза,че има възможност проблемите да идват от окислени връзки по буксите на инсталацията.
Закачаха я на компютри и т.н.,показва постоянно грешки , които е записала в паметта,но не и такива в реално време.

И един въпрос относно автомата : кутията е типтроник,и като покарам малко в завои,без значение дали съм на Директна,Директна + Спорт или на + и -,след около 10 минути автоматика ми вдига оборотите на колата,стои само на втора скорост и дори да се опитвам да го превключвам ръно,пак се връща на втора.
Излизам от завоите - следва прав участък,колата не сменя на следваща предавка до 5000 оборота.
Спирам , гася я за 5 минути - всичко се нормализира.


Това нормално ли е?

Всеки съвет от колеги,каращи такива коли би ми бил от полза.
Благодаря предарително!
Последна промяна kalin_orela_80 на 10 Окт 2010, 23:56, променена общо 1 път
V8 Power!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: BMW E38 740i 4.4L от Англия - тряваше ли или................

Мнение от cod-cdbp » 15 Юли 2010, 8:52

аз залагам на гарнитури и оплътнения на всмукателите, смени ги и сподели опит. По скъпия вариант е бобини и лули както и ганитури на капаците на главите които изпускат масло и ги скапват.
Челния ми опит сочи че точно те се износват, и водят до неравномерна работа на двигателя гаснене претрисане и каквото в общи линии споделяш ти.
За проблема с хидравликата до някъде е пряко свързан с мотора защото му падат оборотите, но може и помпата да е за ревизия, за което също си има ремонтен комплект и се ремонтира. Също може да са обтяжните ролки на ремъците и самите ремъци така че ако не си ги сменял май е време.
Направи едно хубаво обслужване на всичките тези неща (без бобини и лули) и кажи има ли ефект.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 19.07.2008
Местоположение: Тук ядем доматите заедно с колците.
Пол: Мъж
Кара: 1998 Е38 740i

Re: BMW E38 740i 4.4L от Англия - тряваше ли или................

Мнение от kalin_orela_80 » 15 Юли 2010, 16:41

Благодаря,колега за отговора.
Въпросните гарнитури на капаците на клапаните бяха заминали,смених ги с чисто нови,сега няма теч на масло оттам,но надолу и назад всичко е в масло,предполагам от въздушната струя се е носило назад.
Смених и свещите също с нови,изчистих бобините и лулите от омасляването.

Ще сменя и гарнитурите на смукателния колектор и ще споделя дали има подобрение,ще изчистя и буксите на ламбда сондите.

А относно проблема с автомата при каране по завой?
Мнения?

Ремъците са нови,сменяни там в Англия,нямат напуквания и т.н.Проверих ги като свалях алтернатора.
Ще пробвам да сменя обтяжните ролки,защото има кофти свирене отпред,не всеки път се чува но е неприятно.
Но хидравликата не затяга когато се чува шума.
Ако сменя маслото в хидравликата дали ще се оправи?

Благодаря на всички!
V8 Power!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: BMW E38 740i 4.4L от Англия - тряваше ли или................

Мнение от cod-cdbp » 16 Юли 2010, 1:39

колега, понеже явно днес съм блял някъде сега прочетох че проблема с автомата е изразен в завой, бих ти препоръчал да метнеш едно око на датчика му за скорост който е на предно дясно колело (това го сложи под съмнение защото говоря по спомен).
По въпроса за омасляването - що един път е имало масло при лулите, е много вероятно ако е било за по дълго да са си заминали, така че препоръчвам да си подмениш тези които имат нужда.
А за гарнутурите на всмукателя го остави за най-накрая.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 2.08.2006
Местоположение: София

Re: BMW E38 740i 4.4L от Англия - тряваше ли или................

Мнение от tngeorgiev » 16 Юли 2010, 9:11

kalin_orela_80 написа:Здравейте и от мен.

И ето и проблемите:
1.колата за почна да гасне практически на всеки СТОП,неприятно....
2.спря да зарежда акумулатора на 100-ния километър.....
3.започна да изпуска антифриз от помпата на парното....
4.хидравликата на волана ми затяга на ниски обороти.....
5.автоматика рита при по-рязко спиране........
6.не работи ABS и DSC...

Благодаря предарително!


- колега, според мен двигателят не е от тази кола, огледай документите обезателно
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 28.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E38, 740i, 2000
Детайли за колата: Бърза, комфортна, сигурна

Re: BMW E38 740i 4.4L от Англия - тряваше ли или................

Мнение от vovatino » 18 Юли 2010, 9:20

Проблема с ASC/DSC най-вероятно е от електронния блок на ABS помпата. Ако при диагностика ти дава проблем в датчиците на ABS-a примерно на предна лява и задна лява гуми, то почти сигурно е, че електронния блок е прецакан. Въпросният модул може да се ремонтира (между 200 и 300 лева). Другия вариант е да си купиш 2-ра ръка цялата помпа с модула (400-500 лв.), като при този вариант задължително се препрограмира помпата със специализиран софтуер на BMW или на BOSCH.
Успех

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: BMW E38 740i 4.4L от Англия - тряваше ли или................

Мнение от boksioraE39 » 18 Юли 2010, 19:23

Смени маслото на автомата с каквото трябва!
Какво значи "майстор" е доливал?
Не се сменя на 10хил. и мисля че трябва да гледаш тези неща!
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook