BMW E38 740i 4.4L от Англия - трябваше ли или..........
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- kalin_orela_80
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Тук ядем доматите заедно с колците.
- Пол: Мъж
- Кара: 1998 Е38 740i
BMW E38 740i 4.4L от Англия - трябваше ли или..........
Здравейте и от мен.
От Гергьов ден съм собственик на колата от заглавието на темата и ми е интерсено дали някой друг колега се е вкарвал във подобен филм...........
С много мерак си взех мечтаната седма серия с един от най-добрите двигатели (съдейки по мненията във форума),но незнам поради това че съм голям карък ли,че мисля да се прекръстя на Мърфи ли,попаднах на един от най-занемарените и неподдържани екземпляри от серията.
Да започнем с малко история........
BMW E38 740i 4.4L 09.1999 мечтана кола.
С малката навигация,новия фейс,ТВ,чейнджър , бежова кожа,почти всичко за което съм си мечтал.
Сега идва момента в който започва спора за волана.....
Споделям личния си опит : трябваха ми 10 минути за да свикна с габаритите,размера и мястото на което стоя....
И ето и проблемите:
1.колата за почна да гасне практически на всеки СТОП,неприятно....
2.спря да зарежда акумулатора на 100-ния километър.....
3.започна да изпуска антифриз от помпата на парното....
4.хидравликата на волана ми затяга на ниски обороти.....
5.автоматика рита при по-рязко спиране........
6.не работи ABS и DSC...
7.парктроника не захапва всеки път(пищи за грешка в някой от задните датчици).......
може би има още неща за които не се сещам.
Отстарних доста от нещата:
1.Потенциометър дроселова калапа + датчик разпределителен вал на едната глава - спря да гасне за момент....350 + 90 лв.
2.Диоди на алтернатора - 50лв
3.Помпа на парното от Е39 - 50лв
4.?????????? - има масло до максимум.
5.??????????
6.??????????
7.??????????
Относно питанките ако някой има решения ще съм благодарен....
И Един от основните проблеми:
Карам колата почти само градско,нямам проблеми.
Но ако я покарам по-дълго примерно 50 км нон стоп,се появяват пак подобни проблеми -гаснене,ритане на автомата не при набиране, а при намляване на скоростта - доливано му е масло от майстор.
Един от всички майстори, при които я карах каза,че има възможност проблемите да идват от окислени връзки по буксите на инсталацията.
Закачаха я на компютри и т.н.,показва постоянно грешки , които е записала в паметта,но не и такива в реално време.
И един въпрос относно автомата : кутията е типтроник,и като покарам малко в завои,без значение дали съм на Директна,Директна + Спорт или на + и -,след около 10 минути автоматика ми вдига оборотите на колата,стои само на втора скорост и дори да се опитвам да го превключвам ръно,пак се връща на втора.
Излизам от завоите - следва прав участък,колата не сменя на следваща предавка до 5000 оборота.
Спирам , гася я за 5 минути - всичко се нормализира.
Това нормално ли е?
Всеки съвет от колеги,каращи такива коли би ми бил от полза.
Благодаря предарително!
От Гергьов ден съм собственик на колата от заглавието на темата и ми е интерсено дали някой друг колега се е вкарвал във подобен филм...........
С много мерак си взех мечтаната седма серия с един от най-добрите двигатели (съдейки по мненията във форума),но незнам поради това че съм голям карък ли,че мисля да се прекръстя на Мърфи ли,попаднах на един от най-занемарените и неподдържани екземпляри от серията.
Да започнем с малко история........
BMW E38 740i 4.4L 09.1999 мечтана кола.
С малката навигация,новия фейс,ТВ,чейнджър , бежова кожа,почти всичко за което съм си мечтал.
Сега идва момента в който започва спора за волана.....
Споделям личния си опит : трябваха ми 10 минути за да свикна с габаритите,размера и мястото на което стоя....
И ето и проблемите:
1.колата за почна да гасне практически на всеки СТОП,неприятно....
2.спря да зарежда акумулатора на 100-ния километър.....
3.започна да изпуска антифриз от помпата на парното....
4.хидравликата на волана ми затяга на ниски обороти.....
5.автоматика рита при по-рязко спиране........
6.не работи ABS и DSC...
7.парктроника не захапва всеки път(пищи за грешка в някой от задните датчици).......
може би има още неща за които не се сещам.
Отстарних доста от нещата:
1.Потенциометър дроселова калапа + датчик разпределителен вал на едната глава - спря да гасне за момент....350 + 90 лв.
2.Диоди на алтернатора - 50лв
3.Помпа на парното от Е39 - 50лв
4.?????????? - има масло до максимум.
5.??????????
6.??????????
7.??????????
Относно питанките ако някой има решения ще съм благодарен....
И Един от основните проблеми:
Карам колата почти само градско,нямам проблеми.
Но ако я покарам по-дълго примерно 50 км нон стоп,се появяват пак подобни проблеми -гаснене,ритане на автомата не при набиране, а при намляване на скоростта - доливано му е масло от майстор.
Един от всички майстори, при които я карах каза,че има възможност проблемите да идват от окислени връзки по буксите на инсталацията.
Закачаха я на компютри и т.н.,показва постоянно грешки , които е записала в паметта,но не и такива в реално време.
И един въпрос относно автомата : кутията е типтроник,и като покарам малко в завои,без значение дали съм на Директна,Директна + Спорт или на + и -,след около 10 минути автоматика ми вдига оборотите на колата,стои само на втора скорост и дори да се опитвам да го превключвам ръно,пак се връща на втора.
Излизам от завоите - следва прав участък,колата не сменя на следваща предавка до 5000 оборота.
Спирам , гася я за 5 минути - всичко се нормализира.
Това нормално ли е?
Всеки съвет от колеги,каращи такива коли би ми бил от полза.
Благодаря предарително!
Последна промяна kalin_orela_80 на 10 Окт 2010, 23:56, променена общо 1 път
V8 Power!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: BMW E38 740i 4.4L от Англия - тряваше ли или................
аз залагам на гарнитури и оплътнения на всмукателите, смени ги и сподели опит. По скъпия вариант е бобини и лули както и ганитури на капаците на главите които изпускат масло и ги скапват.
Челния ми опит сочи че точно те се износват, и водят до неравномерна работа на двигателя гаснене претрисане и каквото в общи линии споделяш ти.
За проблема с хидравликата до някъде е пряко свързан с мотора защото му падат оборотите, но може и помпата да е за ревизия, за което също си има ремонтен комплект и се ремонтира. Също може да са обтяжните ролки на ремъците и самите ремъци така че ако не си ги сменял май е време.
Направи едно хубаво обслужване на всичките тези неща (без бобини и лули) и кажи има ли ефект.
Челния ми опит сочи че точно те се износват, и водят до неравномерна работа на двигателя гаснене претрисане и каквото в общи линии споделяш ти.
За проблема с хидравликата до някъде е пряко свързан с мотора защото му падат оборотите, но може и помпата да е за ревизия, за което също си има ремонтен комплект и се ремонтира. Също може да са обтяжните ролки на ремъците и самите ремъци така че ако не си ги сменял май е време.
Направи едно хубаво обслужване на всичките тези неща (без бобини и лули) и кажи има ли ефект.
- kalin_orela_80
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Тук ядем доматите заедно с колците.
- Пол: Мъж
- Кара: 1998 Е38 740i
Re: BMW E38 740i 4.4L от Англия - тряваше ли или................
Благодаря,колега за отговора.
Въпросните гарнитури на капаците на клапаните бяха заминали,смених ги с чисто нови,сега няма теч на масло оттам,но надолу и назад всичко е в масло,предполагам от въздушната струя се е носило назад.
Смених и свещите също с нови,изчистих бобините и лулите от омасляването.
Ще сменя и гарнитурите на смукателния колектор и ще споделя дали има подобрение,ще изчистя и буксите на ламбда сондите.
А относно проблема с автомата при каране по завой?
Мнения?
Ремъците са нови,сменяни там в Англия,нямат напуквания и т.н.Проверих ги като свалях алтернатора.
Ще пробвам да сменя обтяжните ролки,защото има кофти свирене отпред,не всеки път се чува но е неприятно.
Но хидравликата не затяга когато се чува шума.
Ако сменя маслото в хидравликата дали ще се оправи?
Благодаря на всички!
Въпросните гарнитури на капаците на клапаните бяха заминали,смених ги с чисто нови,сега няма теч на масло оттам,но надолу и назад всичко е в масло,предполагам от въздушната струя се е носило назад.
Смених и свещите също с нови,изчистих бобините и лулите от омасляването.
Ще сменя и гарнитурите на смукателния колектор и ще споделя дали има подобрение,ще изчистя и буксите на ламбда сондите.
А относно проблема с автомата при каране по завой?
Мнения?
Ремъците са нови,сменяни там в Англия,нямат напуквания и т.н.Проверих ги като свалях алтернатора.
Ще пробвам да сменя обтяжните ролки,защото има кофти свирене отпред,не всеки път се чува но е неприятно.
Но хидравликата не затяга когато се чува шума.
Ако сменя маслото в хидравликата дали ще се оправи?
Благодаря на всички!
V8 Power!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: BMW E38 740i 4.4L от Англия - тряваше ли или................
колега, понеже явно днес съм блял някъде сега прочетох че проблема с автомата е изразен в завой, бих ти препоръчал да метнеш едно око на датчика му за скорост който е на предно дясно колело (това го сложи под съмнение защото говоря по спомен).
По въпроса за омасляването - що един път е имало масло при лулите, е много вероятно ако е било за по дълго да са си заминали, така че препоръчвам да си подмениш тези които имат нужда.
А за гарнутурите на всмукателя го остави за най-накрая.
По въпроса за омасляването - що един път е имало масло при лулите, е много вероятно ако е било за по дълго да са си заминали, така че препоръчвам да си подмениш тези които имат нужда.
А за гарнутурите на всмукателя го остави за най-накрая.
- tngeorgiev
- младши ентусиаст
- Мнения: 634
- Регистриран на: 2.08.2006
- Местоположение: София
Re: BMW E38 740i 4.4L от Англия - тряваше ли или................
kalin_orela_80 написа:Здравейте и от мен.
И ето и проблемите:
1.колата за почна да гасне практически на всеки СТОП,неприятно....
2.спря да зарежда акумулатора на 100-ния километър.....
3.започна да изпуска антифриз от помпата на парното....
4.хидравликата на волана ми затяга на ниски обороти.....
5.автоматика рита при по-рязко спиране........
6.не работи ABS и DSC...
Благодаря предарително!
- колега, според мен двигателят не е от тази кола, огледай документите обезателно
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
- vovatino
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 28.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38, 740i, 2000
- Детайли за колата: Бърза, комфортна, сигурна
Re: BMW E38 740i 4.4L от Англия - тряваше ли или................
Проблема с ASC/DSC най-вероятно е от електронния блок на ABS помпата. Ако при диагностика ти дава проблем в датчиците на ABS-a примерно на предна лява и задна лява гуми, то почти сигурно е, че електронния блок е прецакан. Въпросният модул може да се ремонтира (между 200 и 300 лева). Другия вариант е да си купиш 2-ра ръка цялата помпа с модула (400-500 лв.), като при този вариант задължително се препрограмира помпата със специализиран софтуер на BMW или на BOSCH.
Успех
Успех
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: BMW E38 740i 4.4L от Англия - тряваше ли или................
Смени маслото на автомата с каквото трябва!
Какво значи "майстор" е доливал?
Не се сменя на 10хил. и мисля че трябва да гледаш тези неща!
Какво значи "майстор" е доливал?
Не се сменя на 10хил. и мисля че трябва да гледаш тези неща!
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани