330D Бучене на 2к rpm с нова генерация - идеи?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- sspeed
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 21.01.2020
- Мечтае да кара: Blue М5 competition@1000hp
330D Бучене на 2к rpm с нова генерация - идеи?
Здравейте!
Имам въпрос към хората,които са прерпавяли ауспусите на BMW E90 330D.
Колата в момента е downpipe,фабрично средно гърне (резонатор) и завършва с двоен изход ,като за крайни гърнета са сложени по един резонатор с "пеперуда" да заглушават шума,оригиналното крайно гърне е махнато.
Генерацията в монета звучи супер в почти всички обороти освен 2000. На 2К оборота,точно в диапазона 130-140км за магистрала има дразнещ басов звук. Точно в тези обороти става паразитен резонанс,който искам да избегна. Има ли хора,които са преправяли генрации на 330Д Е90 да дадат съвет?
Ако добава едно резонаторно гърне след оригиналното резонаторно дали ще има положителен ефект?
Имам въпрос към хората,които са прерпавяли ауспусите на BMW E90 330D.
Колата в момента е downpipe,фабрично средно гърне (резонатор) и завършва с двоен изход ,като за крайни гърнета са сложени по един резонатор с "пеперуда" да заглушават шума,оригиналното крайно гърне е махнато.
Генерацията в монета звучи супер в почти всички обороти освен 2000. На 2К оборота,точно в диапазона 130-140км за магистрала има дразнещ басов звук. Точно в тези обороти става паразитен резонанс,който искам да избегна. Има ли хора,които са преправяли генрации на 330Д Е90 да дадат съвет?
Ако добава едно резонаторно гърне след оригиналното резонаторно дали ще има положителен ефект?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- tintirimintiri
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 160
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: M57, N52, S65
Re: 330D Бучене на 2к rpm с нова генерация - идеи?
ще подобри положението, но няма да ти реши проблема според моя опит.
- sspeed
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 21.01.2020
- Мечтае да кара: Blue М5 competition@1000hp
Re: 330D Бучене на 2к rpm с нова генерация - идеи?
А ако преправя нещата да станат така + гърне или резонатор и от дясно?
Или пък да сложа крайно гърне от 335д,целта е само визия,бръмчене не ми трябва,чесно казано.
Или пък да сложа крайно гърне от 335д,целта е само визия,бръмчене не ми трябва,чесно казано.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 133
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: 330D Бучене на 2к rpm с нова генерация - идеи?
Каквито и гърнета да слагаш, без дпф все е шумно положението по моя опит.
- sspeed
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 21.01.2020
- Мечтае да кара: Blue М5 competition@1000hp
Re: 330D Бучене на 2к rpm с нова генерация - идеи?
dhtj написа:Каквито и гърнета да слагаш, без дпф все е шумно положението по моя опит.
С оригиналното задно гърне и downpipe нямаше никакъв шум. Ясно ми беше,че като махна крайното гърне ще има някакъв шум,но се надявах да нее точно в диапазона обороти/скоротс за магистрала. Сега целта ми е да намаля бученето на магистралата. Иначе като цяло колата е изненадващо тиха във всички други обороти,особено при градско каране почти не се разбира,че е без крайно гърне.
Мисля да пробвам с крайно гърне както е на снимката в по-горния ми пост. Би трябвало да има разлика. Все пак ще променя устройството на изпускателната система и съответно ще се променят и условият в които се получава ресонанса точно при 2к оборото и би трябвало да го няма или да намали значително.
Някой провал ли е изпускателна генерация с двоен изход с афтермаркет крайно гърне на 330д или всички си карате с прави тръби да ви надуват главите ? хаха
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани